Zdravím všechny,
prosím o radu jakým způsobem opravit oprýskaný lak a následnou korozi zadního blatníku (konkrétní místo viz. foto) způsobené odlétávajícím štěrkem. Jasně dalo by se to vybrousit a znovu nalakovat, ale to bude bohužel zase na chvíli a bude vidět, že do toho místa bylo zasahováno a bude vidět jiný odstín laku. Máte někdo radu jak to dlouhodobě vyřešit? Např. nějaká ochranná nálepka, plastový nebo gumový kryt, nástřik nějaké hmoty apod. ?
Předem dík za rady.
Oprýskaný lak a následná koroze
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 18.04.2017 19:56
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- BigBang
- Příspěvky: 1758
- Registrován: 27.04.2010 15:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Duchcov & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprýskaný lak a následná koroze
Obrousit, natřít inhibitorem koroze (třeba Brunox epoxy) a nalakovat. Jinak se toho nezbavíš. A že to bude mít jinej odstín? Pokud seženeš originální odstín, tak ani ne. Kdybys to stříknul nějakým gumovým nástřikem ,tak by to vypadalo 100x hůř. A jednoduchý řešení na závěr je to oblepit protiotlukovou folií (čirou), tzv. clear bra
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Re: Oprýskaný lak a následná koroze
Na dvacetiletém spotřebáku řešit malý odstín laku ani nemá moc význam. Se podívej na nová auta, jak mají rozdílný odstín karoserie a nárazníků
Podle mě by sis musel nechat namíchat barvu přesně podle auta. Pokud koupíš stejný odstín (podle čísla v TP), tak stáří laku na autě udělá své
Podle mě by sis musel nechat namíchat barvu přesně podle auta. Pokud koupíš stejný odstín (podle čísla v TP), tak stáří laku na autě udělá své