Motor 1,9

Moderátoři: BigBang, Majk

Odpovědět
Vláďa 1
Příspěvky: 67
Registrován: 01.04.2012 22:07

Motor 1,9

Příspěvek od Vláďa 1 »

Zdravím, slyším pořád dohady okolo motoru v OCII typ BXE o objemu 1896 ccm max. výkon nebyl upravován. Vše je originál. Sám ho mám v OCII r. v. prosinec /2tisícesedm. Vzhledem k tomu, že mám najeto už 69000 km, tak mám obavu aby ještě něco vydržel. Nevím zatím o žádném problému, motor chodí jako hodinky spotřeba do 6.5 l při naloženém vozidle. Jinak okolo 4,6 při prázdném voze při rychlosti do 100 KM/h. Tankuji pouze Shell, Benzina, OMV jezdím 5O% dálnice minimum město. Závada je údajně se šrouby na ojnici, ale to jsem jen slyšel. Kolik se dá na motoru najet km ? Jaké zkušenosti máte vy ? :o Děkuji za každou i špatnou zprávu....

Rouballik
Příspěvky: 528
Registrován: 03.04.2010 16:51

Re: Motor 1,9

Příspěvek od Rouballik »

69 000 nebo 690 000 km?

Vláďa 1
Příspěvky: 67
Registrován: 01.04.2012 22:07

Re: Motor 1,9

Příspěvek od Vláďa 1 »

Najeto 69 tis. tak nevím co mohu čekat auto je už šestileté :roll:

Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1758
Registrován: 27.04.2010 15:40
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Duchcov & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,9

Příspěvek od BigBang »

děláš si z nás srandu?? tyhle motory s pravidelnnou výměnou oleje a filtrů + dochlazováním turba najedou nez problémů i půl milionu :lol:

Je to PDčko (Pumpe-düse = čerpadlo-tryska) takže je tam teoreticky větší náchylnost na problémy se vstřikováním, ale např. já mám podle budíků na Sharanu 200 tis., ale reálnejch bude tak o 100t víc - je to taky PDčko a známej má Galaxy (stejnej motor) a ten má necelýho půl mega a teď měl problémy se vstřikem. Po půl milionu :!: a to to koupil jetý, takže neví, jak s tim jezdil někdo před tim těch 350 tis. ;)
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03

Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké :D

Vláďa 1
Příspěvky: 67
Registrován: 01.04.2012 22:07

Re: Motor 1,9

Příspěvek od Vláďa 1 »

Zdravím čtenáře, srandu si opravdu nedělám. Ptám se, co je to za závady na tomto motoru. Všude se to řeší snad proběhla svolávací akce. Nevím v kolika km to přijde a co .Jedni řeší prasklé ojnice na TDI s kódem BXE týká se to zejména ročníků 2008 při nájezdech od 80000 do 180000 Km. Jednalo se o špatně utažené ojniční šrouby. To se servisem olejů nemá nic společného. :roll: Proto se rozhoduji, co dál...Samotné utažení šroubů v servisu nic neřeší, šrouby budou určitě načaty :!: Děkuji za informaci.

libero1071
Příspěvky: 641
Registrován: 05.09.2010 18:57
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: okr.Senica/SK

Re: Motor 1,9

Příspěvek od libero1071 »

lenže tie šróby sa nemajú utiahnuť,ale zrovna vymeniť...

VWshop.cz
Příspěvky: 207
Registrován: 06.04.2012 21:14

Re: Motor 1,9

Příspěvek od VWshop.cz »

Ještě takový tip. O II s TDI motorem nejede v ČR běžně 20-25 tis ročně a v DE i 45 tis ročně, takže třeba O II z DE z roku 2007 teoreticky nemůže mít tak málo najeto, jednalo by se o velké štěstí.

Vláďa 1
Příspěvky: 67
Registrován: 01.04.2012 22:07

Re: Motor 1,9

Příspěvek od Vláďa 1 »

Jsem první majitel auto jsem kupoval nové.

VWshop.cz
Příspěvky: 207
Registrován: 06.04.2012 21:14

Re: Motor 1,9

Příspěvek od VWshop.cz »

Pak by s autem neměl být problém. Nech si prohlédnout bolavá místa a jestli se schyluje k závadě, tak jediné co můžeš udělat je obměnit vůz.

dnlrt
Příspěvky: 1
Registrován: 26.05.2014 13:23
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Re: Motor 1,9 BXE ojnice

Příspěvek od dnlrt »

Ahoj škodovkáři, zrovna mám Superba II 2008 1.9TDi PD BXE ve škodovce právě kvůli tomu že se mi vyrvala ojnice a prorazila blok motoru. četl jsme tu dohady že to má něco společné s rozvodama, a věřte že nemá. Bacha při výběru O2 nebo SII nekupujde rok 2008 s kodem motoru BXE . Dávali tam teflonový ložiska či co a ty se vyhřejvali. Pozor: dá s etomu předejít, pokud takové auto máte stímto motorem, dá se motor preventivně rozhodit a vyměnit ložiska (více info vám řekne odborník). Dále co s etýče ohledně šroubů na ojnici tak ty rupnou právě kvůli tem ložiskům. Ted mi nezbývá než sehnat jinej motor a nenalítnout. :-(

Odpovědět

Zpět na „Motory“