Nastavení rozvodu 2.0mpi
Nastavení rozvodu 2.0mpi
Zdravím, dělal jsem rozvody u svého auta octavia 1 2.0 85kw. Všechno jsem dělal podle dílenské příručky. Nastavil jsem napínací kladku podle přiručky protočil jsem parkrát motor, zkontroloval a všechno sedělo vč. kladky. Auto jsem složil a po nastartování motoru se mi ta napínací kladka vychýlila cca 5mm doprava. Jinak auto jede dobře žádnej problém stim neni. Otázka zní jestli je to normální že se tá kladka pohla nebo je něco špatně? Jinak kladka je stejná jako u 1.6 74kw.
Díky za odpověd
Díky za odpověd
Re: Nastavení rozvodu 2.0mpi
A nemáš spatně zaskočenej ten zobáček co je zezadu na kladce v tom okýnku v krytu?Když ten motor vypneš tak se vrátí na rysku nebo ne?
Re: Nastavení rozvodu 2.0mpi
Za 1. dík za odpověď, už jsem myslel že je tady mrtvo
Za 2. Ne zobáček mám správně v tom vybrání v motoru, nastaveno jsem měl taky všechno správně ale po nastartování se to posunulo lehce doprava a teď když ten motor nastartuji tak je šipka pár mm od toho značení a když se motor zahřeje a já vypnu motor tak je šipka ještě víc vychýlí doprava, ale jakmile to nastartuji znova tak se to vrátí na to místo jak se to nastavilo po prvním nastartování, ale právě po tom zahřátém motoru když je motor vyplej tak se mi zdá že je řemen docela volný, tak se bojím že to u startování přeskočí, ale zatím se to nestalo
Někde jsem četl, že když je šipka vychýlená doprava tak je řemen moc napnutý, a nebo špatná kladka, takže asi kladka jelikož řemen se mi ždá moc volnej.
Za 2. Ne zobáček mám správně v tom vybrání v motoru, nastaveno jsem měl taky všechno správně ale po nastartování se to posunulo lehce doprava a teď když ten motor nastartuji tak je šipka pár mm od toho značení a když se motor zahřeje a já vypnu motor tak je šipka ještě víc vychýlí doprava, ale jakmile to nastartuji znova tak se to vrátí na to místo jak se to nastavilo po prvním nastartování, ale právě po tom zahřátém motoru když je motor vyplej tak se mi zdá že je řemen docela volný, tak se bojím že to u startování přeskočí, ale zatím se to nestalo
Někde jsem četl, že když je šipka vychýlená doprava tak je řemen moc napnutý, a nebo špatná kladka, takže asi kladka jelikož řemen se mi ždá moc volnej.
Re: Nastavení rozvodu 2.0mpi
Takže jestli to dobře chápu tak kladka je jako přešponovaná a řemen volnej jo?
Re: Nastavení rozvodu 2.0mpi
Když je ta kladka v te poloze jak se to nastavilo po prvním nastartovani takže cca 3mm doprava od toho vybrání tak je řemen napnutej dobře, spíš jde o to že když se projedu, zahřeju motor pak zastavím a vypnu motor tak je kladka ještě víc posunutá doprava ale řemen se zda že je volnější, než před nastartováním
Re: Nastavení rozvodu 2.0mpi
Tak až tak do podrobna sem to nikdy nezkoumal.nastavím rozvody protočím a zadekluju.Je možný že když vyměníš napínací kladku že budeš tam kdes byl a ještě o litr chudší.Ale je fakt že když ladim na tdi fora tak je kladka napnutá pořád stejně.
Re: Nastavení rozvodu 2.0mpi
Jo taky jsem to tak udělal, nastavil protočil všechno sedělo, pak jsem udělal ještě tu kontrolu dle příručky, zmáčknul jsem řemen kladka se vychýlila, pak jsem 2x protočil motor a kladka byla zase ve své poloze tak jsem to složil a až pak koukal právě po nastartování že se posunula, tak snad to bude dobré nicméně už je nová kladka objednaná takže max si ho odložím na další výměnu
Re: Nastavení rozvodu 2.0mpi
Tak pokud už máš objednanou jinou kladku tak ju vyměň a uvidíš co se bude dít.
Re: Nastavení rozvodu 2.0mpi
Jo udělám to co nejdřív. Když děláš rozvody s touhle kladkou tak děláš podle dilenské příručky to jak se s kladkou má 5x zahejbat na každou stranu až na doraz? nechápu k čemu je to dobré
Re: Nastavení rozvodu 2.0mpi
nee.nasadím kladku našponuju dotahnu a je to.takže nevim k čemu to je