Ahoj řeším problém Octavie 1.9 TDi ASV asi padá do nouzáku protože vždy vypne turbo a uděláto vždy když se rosvítí kontrolka ASR příkládá vypis chyb z motoru a ABS+ASR.Dík za rady a nápady. Adresa 01: Motor Labely: nevybrány
Objednací číslo řídící jednoky: 038 906 012 CL
Systém a/nebo verze: 1,9l R4 EDC G010SG 3316
Kódování: 00002
Číslo dílny: WSC 10091
Další informace: TMBBP21U112483795 VWZ7Z0Y3290424
5 závad nalezeno.
19561 - prepinaci ventil klapky saciho porubi (239): preruseni nebo zkrat na kostru
P3105 - 35-00 - -
18080 - rizeni vetraku chlazeni 1: preruseni / zkrat na kostru
P1672 - 35-00 - -
18027 - rele zhavicich svicek (J52): prerus. / zkrat na kostru
P1619 - 35-00 - -
17957 - magneticky ventil pro omezeni plniciho tlaku:prerus/zkr.na kostru(N75)
P1549 - 35-00 - -
17946 - odpojovaci ventil paliva (N109): preruseni / zkrat na kostru
P1538 - 35-00 - -
Adresa 03: ABS brzdy Labely: 1C0-907-37x-ASR.lbl
Objednací číslo řídící jednoky: 1C0 907 379 D
Systém a/nebo verze: ASR FRONT MK60 0103
Kódování: 0021505
Číslo dílny: WSC 31480 000 00000
Nalezena 1 chyba:
01314 - ridici jednotka motoru
013 - prosim; prectete pamet chyb
OCTAVIA padá občas do nouzáku
Re: OCTAVIA padá občas do nouzáku
Ten problem mam aj ja
Re: OCTAVIA padá občas do nouzáku
Ahoj,
zkus si ideálně půjčit od někoho ventil N75, přikláněl bych se k této závadě.
Jelikož ESP nebo ASR spolupracuje s podtlakem klapky, bude závada někde v podtlaku.
Pokud je N75 v hajzlu, padá to do nouzáku.
Taky zkus regulaci na turbu, jestli není zarezlá a má plynulý chod nahoru i dolu.
zkus si ideálně půjčit od někoho ventil N75, přikláněl bych se k této závadě.
Jelikož ESP nebo ASR spolupracuje s podtlakem klapky, bude závada někde v podtlaku.
Pokud je N75 v hajzlu, padá to do nouzáku.
Taky zkus regulaci na turbu, jestli není zarezlá a má plynulý chod nahoru i dolu.