TDI Turbo reaguje později než by mělo po sešlápnutí plynu

Moderátoři: BigBang, Majk

Zamčeno
SPD13TDI
Příspěvky: 70
Registrován: 27.05.2009 19:26

TDI Turbo reaguje později než by mělo po sešlápnutí plynu

Příspěvek od SPD13TDI »

Po sešlápnutí plynu turbo má větší prodlevu než mělo dříve ... chci se jen zeptat jestli je něco s turbem nebo sou zanesený naklápěcí lopatky, prý se to stává často ...
Octavia Combi 1.9 TDI AHF, 103kW/303Nm
Další auta z baráku:
Octavia 2 2.0 TDI PD 103kW/320Nm
Octavia 2 2.0 TDI CR 103kW/320Nm 4x4 DSG

JasteR
Příspěvky: 429
Registrován: 21.11.2008 22:09
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Re: TDI Turbo reaguje později než by mělo po sešlápnutí plynu

Příspěvek od JasteR »

Taky bych to videl na zatuhavajici se lopatky.. spatny zachazeni s turbem..
.:: OctaviaRS TDI - 210HP ::. NA PRODEJ !!!
.:: Leon Cupra4 TDI - 182HP ::.

SPD13TDI
Příspěvky: 70
Registrován: 27.05.2009 19:26

Re: TDI Turbo reaguje později než by mělo po sešlápnutí plynu

Příspěvek od SPD13TDI »

JasteR píše:Taky bych to videl na zatuhavajici se lopatky.. spatny zachazeni s turbem..
No právě já to auto dost šetřím a dyž tomu šlapu tak jedině dyž je zahřátej motor na provozní teplotu, si spíš myslím že jak se říká že někdy za čas by se to mělo pořádně prošlápnout, protože v turbu se při nízkých otáčkách usazují usazeniny ...
Octavia Combi 1.9 TDI AHF, 103kW/303Nm
Další auta z baráku:
Octavia 2 2.0 TDI PD 103kW/320Nm
Octavia 2 2.0 TDI CR 103kW/320Nm 4x4 DSG

Uživatelský avatar
Avanti
Příspěvky: 204
Registrován: 03.07.2009 16:43
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Bučovice

Re: TDI Turbo reaguje později než by mělo po sešlápnutí plynu

Příspěvek od Avanti »

To je právě ono, u octavii první generace se stává často, že pokud vůz někdo šetří nebo jezdí na spotřebu, tak zatuhne tato regulace jak již bylo zmíněno. V autorizovaném servise to řeší výměnou za nové, ale levnější možnost je zkusit repasované. Pokud si šikovný, můžeš to zkusit rozhýbat (rozdělat turbo a opatrně rozhýbat) ale ve většině případů to stejně nepomůže
__________________________________
Škoda Octavia II Combi TDI PD 77kW (BJB), Octavia TDI 66kW (AGR)
Diagnostika VAG-COM Max2008

Uživatelský avatar
1pavel
Příspěvky: 495
Registrován: 08.10.2008 16:11
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Pardubice

Re: TDI Turbo reaguje později než by mělo po sešlápnutí plynu

Příspěvek od 1pavel »

v turbopoweru čistěj turba za 1500kč je vyhazování peněz za repasy natož za nové ,doma ho nerobírejte pokud nevíte jak nespíš ho zničíte
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál

Uživatelský avatar
powertec
Příspěvky: 6
Registrován: 13.07.2009 01:46
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: TDI Turbo reaguje později než by mělo po sešlápnutí plynu

Příspěvek od powertec »

Doporucuji nejdriv udelat diagnostickou zkousku behem jizdy u nekoho sikovneho. Nemusi jit hned o problem turba. Vetsinou to byva neco v regulaci a turbo mene casto. Staci lehce potrhana podtlakova hadicka od ventilu N75 a turbo zacne mit prodlevu v regulaci, nebo muze byt horsi ventil N75. Bez namerenych hodnot a dukladne kontroly celeho systemu regulace plniciho tlaku ale budete jen menit dily metodou pokus omyl, jako to delaji v servisu. Nejlepsi je zacit od hadicek, pripadne si pomoci podtlakove sady nasimulovat funkci regulacniho ventilu a sledovat chovani celeho systemu. Hadicky jsou ale nejlevnejsi a nejnachylnejsi k poskozeni. Takze je stejne dobre je vzdycky vymenit, obzvlast ty ohadrovane, na kterych na prvni pohled neni videt, ze jsou nekde protrzene.

Michal
------------------------------------------
Powertec - značkový chiptuning
Smetanova 2348, Kladno
www.powertec.cz
info@powertec.cz

Uživatelský avatar
1pavel
Příspěvky: 495
Registrován: 08.10.2008 16:11
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Pardubice

Re: TDI Turbo reaguje později než by mělo po sešlápnutí plynu

Příspěvek od 1pavel »

u aut co jsem dělal to bylo skoro vždy turbo , snad jen jednou jsem čistil N 75 na 66 kw s obtokem na děravý hadičky jsem nenarazil byly kolikrát řádně otrhaný ,ale ne děravý
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál

Zamčeno

Zpět na „Motory“