TDI Turbo reaguje později než by mělo po sešlápnutí plynu
TDI Turbo reaguje později než by mělo po sešlápnutí plynu
Po sešlápnutí plynu turbo má větší prodlevu než mělo dříve ... chci se jen zeptat jestli je něco s turbem nebo sou zanesený naklápěcí lopatky, prý se to stává často ...
Octavia Combi 1.9 TDI AHF, 103kW/303Nm
Další auta z baráku:
Octavia 2 2.0 TDI PD 103kW/320Nm
Octavia 2 2.0 TDI CR 103kW/320Nm 4x4 DSG
Další auta z baráku:
Octavia 2 2.0 TDI PD 103kW/320Nm
Octavia 2 2.0 TDI CR 103kW/320Nm 4x4 DSG
Re: TDI Turbo reaguje později než by mělo po sešlápnutí plynu
Taky bych to videl na zatuhavajici se lopatky.. spatny zachazeni s turbem..
.:: OctaviaRS TDI - 210HP ::. NA PRODEJ !!!
.:: Leon Cupra4 TDI - 182HP ::.
.:: Leon Cupra4 TDI - 182HP ::.
Re: TDI Turbo reaguje později než by mělo po sešlápnutí plynu
No právě já to auto dost šetřím a dyž tomu šlapu tak jedině dyž je zahřátej motor na provozní teplotu, si spíš myslím že jak se říká že někdy za čas by se to mělo pořádně prošlápnout, protože v turbu se při nízkých otáčkách usazují usazeniny ...JasteR píše:Taky bych to videl na zatuhavajici se lopatky.. spatny zachazeni s turbem..
Octavia Combi 1.9 TDI AHF, 103kW/303Nm
Další auta z baráku:
Octavia 2 2.0 TDI PD 103kW/320Nm
Octavia 2 2.0 TDI CR 103kW/320Nm 4x4 DSG
Další auta z baráku:
Octavia 2 2.0 TDI PD 103kW/320Nm
Octavia 2 2.0 TDI CR 103kW/320Nm 4x4 DSG
- Avanti
- Příspěvky: 204
- Registrován: 03.07.2009 16:43
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Bučovice
Re: TDI Turbo reaguje později než by mělo po sešlápnutí plynu
To je právě ono, u octavii první generace se stává často, že pokud vůz někdo šetří nebo jezdí na spotřebu, tak zatuhne tato regulace jak již bylo zmíněno. V autorizovaném servise to řeší výměnou za nové, ale levnější možnost je zkusit repasované. Pokud si šikovný, můžeš to zkusit rozhýbat (rozdělat turbo a opatrně rozhýbat) ale ve většině případů to stejně nepomůže
__________________________________
Škoda Octavia II Combi TDI PD 77kW (BJB), Octavia TDI 66kW (AGR)
Diagnostika VAG-COM Max2008
Škoda Octavia II Combi TDI PD 77kW (BJB), Octavia TDI 66kW (AGR)
Diagnostika VAG-COM Max2008
- 1pavel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08.10.2008 16:11
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Pardubice
Re: TDI Turbo reaguje později než by mělo po sešlápnutí plynu
v turbopoweru čistěj turba za 1500kč je vyhazování peněz za repasy natož za nové ,doma ho nerobírejte pokud nevíte jak nespíš ho zničíte
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál
140 Kw 435Nm do práce ideál
- powertec
- Příspěvky: 6
- Registrován: 13.07.2009 01:46
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDI Turbo reaguje později než by mělo po sešlápnutí plynu
Doporucuji nejdriv udelat diagnostickou zkousku behem jizdy u nekoho sikovneho. Nemusi jit hned o problem turba. Vetsinou to byva neco v regulaci a turbo mene casto. Staci lehce potrhana podtlakova hadicka od ventilu N75 a turbo zacne mit prodlevu v regulaci, nebo muze byt horsi ventil N75. Bez namerenych hodnot a dukladne kontroly celeho systemu regulace plniciho tlaku ale budete jen menit dily metodou pokus omyl, jako to delaji v servisu. Nejlepsi je zacit od hadicek, pripadne si pomoci podtlakove sady nasimulovat funkci regulacniho ventilu a sledovat chovani celeho systemu. Hadicky jsou ale nejlevnejsi a nejnachylnejsi k poskozeni. Takze je stejne dobre je vzdycky vymenit, obzvlast ty ohadrovane, na kterych na prvni pohled neni videt, ze jsou nekde protrzene.
Michal
Michal
------------------------------------------
Powertec - značkový chiptuning
Smetanova 2348, Kladno
www.powertec.cz
info@powertec.cz
Powertec - značkový chiptuning
Smetanova 2348, Kladno
www.powertec.cz
info@powertec.cz
- 1pavel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08.10.2008 16:11
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Pardubice
Re: TDI Turbo reaguje později než by mělo po sešlápnutí plynu
u aut co jsem dělal to bylo skoro vždy turbo , snad jen jednou jsem čistil N 75 na 66 kw s obtokem na děravý hadičky jsem nenarazil byly kolikrát řádně otrhaný ,ale ne děravý
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál
140 Kw 435Nm do práce ideál