Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Moderátoři: BigBang, Majk

Uživatelský avatar
M.a.r.t.i.n
Příspěvky: 135
Registrován: 12.10.2008 15:30
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: blízko trasy Metra

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od M.a.r.t.i.n »

PD, ty vstřikovače.... :D
Skoda Octavia 1.9 TDi Elegance,AHF81kW,sprint 764,kat off,EGR off,vyčištěné sací potrubí

Uživatelský avatar
Mijo
Příspěvky: 25
Registrován: 27.04.2009 15:25
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od Mijo »

taky by me zajimalo, jaky soucastky z PDcka myslis, ja zilv domeni, ze se tam daji trysky s vetsim prutokem nafty, ktery nemusi byt z PDcka a silnejsi turbo, to z PDcka bude:)
Octavia I, 1.9 TDi 66kW

Uživatelský avatar
1pavel
Příspěvky: 495
Registrován: 08.10.2008 16:11
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Pardubice

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od 1pavel »

Mijo píše:taky by me zajimalo, jaky soucastky z PDcka myslis, ja zilv domeni, ze se tam daji trysky s vetsim prutokem nafty, ktery nemusi byt z PDcka a silnejsi turbo, to z PDcka bude:)
turbo s tím spojený větší sací potrubí včetně filtrboxu za turbem hadice spojované na bajonet, sací paroží které je větší ,spojka - přenese až 420nm , dávají se i písty s ojnicema , šestikvalt převodovka ,dále pak třeba podávací čerpadlo v nádrži , chladič oleje.
A vstřiky na PD kde je mnoho součástek na poruchu někdy odejdou okroužky a někdy je potřeba domáčknout konektory , i rozvody jsou jednoduší jak konstrukčně tak na montáž a seřízení , PD vstřiky se doporučujou měnit komplet ne jenom trysky , dají se sehnat okolo 14 000 sada nových většinou se mění při 250 000tis km tj jednou za životnost motoru , i rotačky mají své neduhy třeba jako teplé starty s trochu oběhaným čerpadlem , výkon který dokáže PD jen chipem znamená u rotačky složité a nákladné úpravy
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál

diesel
Příspěvky: 24
Registrován: 15.02.2009 07:48

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od diesel »

Já bych každopádně šel jen do PD odkaz: http://www.auto-plus.cz/showcar.php?id_ ... aign_id=01
a 81.Kw TDI http://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/ ... ia/7001186
Jelikož jsem měl oba motory tak u mně PD vítězí až na dražší servis, zimní starty u PD ala BVP (bojové vozidlo pěchoty) ale ten zátah oproti 81.Kw TDI je osilňující a navíc 6.stup.převodovka.

SPD13TDI
Příspěvky: 70
Registrován: 27.05.2009 19:26

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od SPD13TDI »

diesel píše:Já bych každopádně šel jen do PD odkaz: http://www.auto-plus.cz/showcar.php?id_ ... aign_id=01
a 81.Kw TDI http://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/ ... ia/7001186
Jelikož jsem měl oba motory tak u mně PD vítězí až na dražší servis, zimní starty u PD ala BVP (bojové vozidlo pěchoty) ale ten zátah oproti 81.Kw TDI je osilňující a navíc 6.stup.převodovka.
já mám 81kw upravenou na 103kw 303nm ale myslím si že oktávica 96kw mi ujede už jen kvůli rezervám, protože PD 77kw má skutečně 87kw ale co hlavně se mi na PD 96kw líbí je ta 6ti rychlostní převodovka, sice je stejně dlouhá jako u naší fábky 74kw ale díky více rychlostí má lepší pružnost ...
Octavia Combi 1.9 TDI AHF, 103kW/303Nm
Další auta z baráku:
Octavia 2 2.0 TDI PD 103kW/320Nm
Octavia 2 2.0 TDI CR 103kW/320Nm 4x4 DSG

diesel
Příspěvky: 24
Registrován: 15.02.2009 07:48

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od diesel »

Jsem rád že někdo konečně zhodnotil po chipu- že to pořád není vono, rotačky podle mně vynikají spolehlivostí, nízkými provozními náklady ale výkon už tomu chybí (je to podle mně zkrátka zastaralej motor, VW ho dělá už cca.15.let bez radikálních změn) ale na druhou stranu má už vychytány všechny mouchy-proto je tak oblíbenej u taxikářů.

JasteR
Příspěvky: 429
Registrován: 21.11.2008 22:09
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od JasteR »

1pavel píše:
Mijo píše:taky by me zajimalo, jaky soucastky z PDcka myslis, ja zilv domeni, ze se tam daji trysky s vetsim prutokem nafty, ktery nemusi byt z PDcka a silnejsi turbo, to z PDcka bude:)
turbo s tím spojený větší sací potrubí včetně filtrboxu za turbem hadice spojované na bajonet, sací paroží které je větší ,spojka - přenese až 420nm , dávají se i písty s ojnicema , šestikvalt převodovka ,dále pak třeba podávací čerpadlo v nádrži , chladič oleje.
A vstřiky na PD kde je mnoho součástek na poruchu někdy odejdou okroužky a někdy je potřeba domáčknout konektory , i rozvody jsou jednoduší jak konstrukčně tak na montáž a seřízení , PD vstřiky se doporučujou měnit komplet ne jenom trysky , dají se sehnat okolo 14 000 sada nových většinou se mění při 250 000tis km tj jednou za životnost motoru , i rotačky mají své neduhy třeba jako teplé starty s trochu oběhaným čerpadlem , výkon který dokáže PD jen chipem znamená u rotačky složité a nákladné úpravy
Jen bych dodal , ze to co si napsal ze co udela PD chipem je na rotacku potreba slizote a nakladne, s tim bych moc nesouhlasil, pokud budes mit zakladni PD 74kw tak chipem ses na 130HP ..zato s rotackou treba 66Kw s pouzitim trysek S764 ses taky na ca 125HP... stejne tak 81kw chipla v pohode na 140HP.. u PD to plati ale az u nejlepsich 96/110Kw.. tam se da za par korun slusny vykon.. v pripade extremu je pak lepsi volit rovnou ARL 110Kw ktery uz ma vyresene lepsi sani,vedeni vzduchu, chladic oleje, lepsi zaklad vstriky, vnitrnosti, turbo a hlavne velky IC oproti 96kw.. tam staci lepsi turbo a neni problem 200HP.. na vyssi vykony uz to taky poleze do penez, race spojka, vyfuk atd..
.:: OctaviaRS TDI - 210HP ::. NA PRODEJ !!!
.:: Leon Cupra4 TDI - 182HP ::.

JasteR
Příspěvky: 429
Registrován: 21.11.2008 22:09
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od JasteR »

1pavel píše:
SPD13TDI píše:81kw je lepší svezení, jediná nevýhoda co je tak v tom jak má lepší turbo s nastavitelnou geometrií lopatek že se při pomalejší jízdě usazují spaliny a tyto lopatky se zasekávají, proto by se to mělo občas pořádně protáhnout jinak měníš turbo které by mohlo vydržet ještě hafo kilometrů ...
66 kw od rv 2000 má taky turbo s naklápěním
66 nema od roku 2000, ale az od 8/2001 MR2002 - ALH ..drive AGR... to co si napsal pavel je castecne pravda, ale to je problem max. taxikaru, vetrinou je problem ze pro rychlejsi jizde lidi nedochladi a pak se rychlym zchlazenim zkouti..
Pokud chce nekdo temer nesmrtelny TDi at bere po faceliftu 8/2000-8/2001 AGR 66kw tam je bezproblemove obtokove turbo, vykon se da resit za par kacek silnejsima tryska... kdo se chce uz trochu svezt a jezdi casto dalnice at si poridi rovnou 96kw PD sice vic zere, ale zase to vynahradi 6gang.. pokud nemate penize a chcete naky kompromis, tak bych sel do 81Kw ma lepsi turbo a hlavne trysky oproti 66kw a taky kotouce vzadu standardne i bez ESP..
.:: OctaviaRS TDI - 210HP ::. NA PRODEJ !!!
.:: Leon Cupra4 TDI - 182HP ::.

JasteR
Příspěvky: 429
Registrován: 21.11.2008 22:09
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od JasteR »

SPD13TDI píše:
diesel píše:Já bych každopádně šel jen do PD odkaz: http://www.auto-plus.cz/showcar.php?id_ ... aign_id=01
a 81.Kw TDI http://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/ ... ia/7001186
Jelikož jsem měl oba motory tak u mně PD vítězí až na dražší servis, zimní starty u PD ala BVP (bojové vozidlo pěchoty) ale ten zátah oproti 81.Kw TDI je osilňující a navíc 6.stup.převodovka.
já mám 81kw upravenou na 103kw 303nm ale myslím si že oktávica 96kw mi ujede už jen kvůli rezervám, protože PD 77kw má skutečně 87kw ale co hlavně se mi na PD 96kw líbí je ta 6ti rychlostní převodovka, sice je stejně dlouhá jako u naší fábky 74kw ale díky více rychlostí má lepší pružnost ...
Pokud ti vadi kratka prevodovka u Octy, tak pozij prave tu z fabie 1.9TDi.. stacu upravit drzak a prehodit unasece, pokud je aspon 130koni aby to utahlo delsi kvalty tak je to dobra volba, na rychlostnich silnicich nebo na dalici to vychazi stejne jako 6gang na 3t. ot jedes ca165Kmh akorat tam mas 5tku :) ..sam to tak mam.. slusnou prevodovku sezenes do 5t,- + naka prace ca 4hodiny... a porad to vyjde levnejsi nez 6gang-poloosy,spojka...
.:: OctaviaRS TDI - 210HP ::. NA PRODEJ !!!
.:: Leon Cupra4 TDI - 182HP ::.

Uživatelský avatar
powertec
Příspěvky: 6
Registrován: 13.07.2009 01:46
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od powertec »

Pokud jde o spotrebu, motory 66 a 81 kw oproti PDcku rozhodne vyhravaji, takze pokud chces jet na spotrebu, neni co resit. Ja osobne mam 66kw, chip na 86kw + K&N filtr. A nechtel bych silnejsi variantu hlavne kvuli prevodovce. Ma kratke kvalty a jede pekne odspodu. Oproti tomu 81kw vic ocenis na dalnici ve vyssi rychlosti. Kazdopadne u PD motoru je to hodne o stesti. Videli jsme motory ktere zerou prumerne 6 litru a taky takove, ktere zerou 9. Je to hodne o stesti. Zatimco u TDI motoru se nad 5,5 litru nedostanes snad ani kdyz se budes hodne snazit. A klidnou jizdou neni problem jet za 4,5 litru. V obou pripadech je ale samozejme potreba vybirat. Docela dobre rekne zejmena o udrzbe a majiteli kouknuti na vzduchovy filtr. Kdyz majitel nemeni filtr, bude horsi i vaha a celkove je to znamka toho, ze se o auto moc nestaral.
------------------------------------------
Powertec - značkový chiptuning
Smetanova 2348, Kladno
www.powertec.cz
info@powertec.cz

Zamčeno

Zpět na „Ostatní“