Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Moderátoři: BigBang, Majk

Uživatelský avatar
powertec
Příspěvky: 6
Registrován: 13.07.2009 01:46
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od powertec »

JasteR píše:
1pavel píše:
Mijo píše: pokud budes mit zakladni PD 74kw tak chipem ses na 130HP
Jen pokud jde o chip, bez problemu jde 74kw chipnout na 101kw. Ve firme mame Audi A4 s timto vykonem, zmereno na brzde, auto ma najeto pres 250tkm, s chipem najezdilo uz skoro 100tkm a jezdi stale bez problemu.

Michal
------------------------------------------
Powertec - značkový chiptuning
Smetanova 2348, Kladno
www.powertec.cz
info@powertec.cz

JasteR
Příspěvky: 429
Registrován: 21.11.2008 22:09
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od JasteR »

Tak urcite dalo by se klidne i 140HP ale zase s jakou korivosti a tlakem na turbu.. bezne se davaji na 96Kw..
.:: OctaviaRS TDI - 210HP ::. NA PRODEJ !!!
.:: Leon Cupra4 TDI - 182HP ::.

fialamala
Příspěvky: 19
Registrován: 07.10.2008 21:00
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Havířov

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od fialamala »

Jak to tu sleduju tak je tu boj PD vs Rotačka.Měl jsem ,resp.mám obě varianty a to Passat B5.5 96kwPD a oct1 81 kw.Passat byl čipnuty bez jakýchkoliv problémů co se týče motoru, octavie taky a to samé.PD jediná výhoda brilatní zátah motoru a 6-ti kvalt.A to je vše.Pro rotačku nižší spotřeba cca 1-1.5l tišší motory,menší provozní náklady,a určitě lepší spolehlivost.Co se týče čipů jde jen o to kdo a jak to dělá.No a bral bych oct 81 má o proti 66kw brzd.kotouče vzadu a větší trysky na vstřikách.Od r.v.00 jsou stejná 11lopatková turba GT 1749v.

Uživatelský avatar
1pavel
Příspěvky: 495
Registrován: 08.10.2008 16:11
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Pardubice

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od 1pavel »

samozdřejmě záleží co kdo od TDI očekává buďto nízkou spotřebu a tam je vítěz jednoznačně rotačka , nebo jako já výkon a to PD + uprava + chip sice se na 4 L spotřeby nedostanu , ale k výkonu je 5,5 L na dálku dobrá spotřeba , je to pořád půlka co s benzínem s porovnatelným výkonem
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál

SPD13TDI
Příspěvky: 70
Registrován: 27.05.2009 19:26

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od SPD13TDI »

diesel píše:Jsem rád že někdo konečně zhodnotil po chipu- že to pořád není vono, rotačky podle mně vynikají spolehlivostí, nízkými provozními náklady ale výkon už tomu chybí (je to podle mně zkrátka zastaralej motor, VW ho dělá už cca.15.let bez radikálních změn) ale na druhou stranu má už vychytány všechny mouchy-proto je tak oblíbenej u taxikářů.
81kw rotačka má ale menší turbo než 96 PD, můj názor je že když bys dal do 81kw stejný turbo jako je v 96kw,(sem to viděl teda v nějakých specifikacích do jakých motorů se dávali jaký turba), vstřiky které by odpovídali PD a samozdřejmě na to naprogramoval řídící jednotku tak budeš s rotačkou na stejným výkonu jako PD ...
Octavia Combi 1.9 TDI AHF, 103kW/303Nm
Další auta z baráku:
Octavia 2 2.0 TDI PD 103kW/320Nm
Octavia 2 2.0 TDI CR 103kW/320Nm 4x4 DSG

Uživatelský avatar
1pavel
Příspěvky: 495
Registrován: 08.10.2008 16:11
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Pardubice

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od 1pavel »

JasteR píše:
1pavel píše:
Mijo píše:taky by me zajimalo, jaky soucastky z PDcka myslis, ja zilv domeni, ze se tam daji trysky s vetsim prutokem nafty, ktery nemusi byt z PDcka a silnejsi turbo, to z PDcka bude:)
turbo s tím spojený větší sací potrubí včetně filtrboxu za turbem hadice spojované na bajonet, sací paroží které je větší ,spojka - přenese až 420nm , dávají se i písty s ojnicema , šestikvalt převodovka ,dále pak třeba podávací čerpadlo v nádrži , chladič oleje.
A vstřiky na PD kde je mnoho součástek na poruchu někdy odejdou okroužky a někdy je potřeba domáčknout konektory , i rozvody jsou jednoduší jak konstrukčně tak na montáž a seřízení , PD vstřiky se doporučujou měnit komplet ne jenom trysky , dají se sehnat okolo 14 000 sada nových většinou se mění při 250 000tis km tj jednou za životnost motoru , i rotačky mají své neduhy třeba jako teplé starty s trochu oběhaným čerpadlem , výkon který dokáže PD jen chipem znamená u rotačky složité a nákladné úpravy
Jen bych dodal , ze to co si napsal ze co udela PD chipem je na rotacku potreba slizote a nakladne, s tim bych moc nesouhlasil, pokud budes mit zakladni PD 74kw tak chipem ses na 130HP ..zato s rotackou treba 66Kw s pouzitim trysek S764 ses taky na ca 125HP... stejne tak 81kw chipla v pohode na 140HP.. u PD to plati ale az u nejlepsich 96/110Kw.. tam se da za par korun slusny vykon.. v pripade extremu je pak lepsi volit rovnou ARL 110Kw ktery uz ma vyresene lepsi sani,vedeni vzduchu, chladic oleje, lepsi zaklad vstriky, vnitrnosti, turbo a hlavne velky IC oproti 96kw.. tam staci lepsi turbo a neni problem 200HP.. na vyssi vykony uz to taky poleze do penez, race spojka, vyfuk atd..
Ano počítal jsem 96 / 110 kw sám jsem volil ARL upravený turbo úprava výfuku a chip jsem na nějakých 196 HPdle K power
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál

Uživatelský avatar
1pavel
Příspěvky: 495
Registrován: 08.10.2008 16:11
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Pardubice

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od 1pavel »

SPD13TDI píše:
diesel píše:Jsem rád že někdo konečně zhodnotil po chipu- že to pořád není vono, rotačky podle mně vynikají spolehlivostí, nízkými provozními náklady ale výkon už tomu chybí (je to podle mně zkrátka zastaralej motor, VW ho dělá už cca.15.let bez radikálních změn) ale na druhou stranu má už vychytány všechny mouchy-proto je tak oblíbenej u taxikářů.
81kw rotačka má ale menší turbo než 96 PD, můj názor je že když bys dal do 81kw stejný turbo jako je v 96kw,(sem to viděl teda v nějakých specifikacích do jakých motorů se dávali jaký turba), vstřiky které by odpovídali PD a samozdřejmě na to naprogramoval řídící jednotku tak budeš s rotačkou na stejným výkonu jako PD ...
Už se o tom tady psalo co by jsi musel vyměnit , ono to není tak jednoduchý
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál

fialamala
Příspěvky: 19
Registrován: 07.10.2008 21:00
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Havířov

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od fialamala »

1pavel píše:
SPD13TDI píše:
diesel píše:Jsem rád že někdo konečně zhodnotil po chipu- že to pořád není vono, rotačky podle mně vynikají spolehlivostí, nízkými provozními náklady ale výkon už tomu chybí (je to podle mně zkrátka zastaralej motor, VW ho dělá už cca.15.let bez radikálních změn) ale na druhou stranu má už vychytány všechny mouchy-proto je tak oblíbenej u taxikářů.
81kw rotačka má ale menší turbo než 96 PD, můj názor je že když bys dal do 81kw stejný turbo jako je v 96kw,(sem to viděl teda v nějakých specifikacích do jakých motorů se dávali jaký turba), vstřiky které by odpovídali PD a samozdřejmě na to naprogramoval řídící jednotku tak budeš s rotačkou na stejným výkonu jako PD ...
Už se o tom tady psalo co by jsi musel vyměnit , ono to není tak jednoduchý
Když se rotačky hodí VA nebo VB což sou turba 96 a 110kw k tomu sprinty 764 a soft což je investice do 20tis tak je s toho 160-170 ps to jsou upravy do kterých se nemusí až tak zasahovat.Potom už musí být větší cooler.silnější spojka,trysky race 520, čerpadlo pístek 12mm atd atd a můžeš jít klidně 200ps.U Pd je možné to samé ale cílová hranice je vždy stejná.

Uživatelský avatar
1pavel
Příspěvky: 495
Registrován: 08.10.2008 16:11
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Pardubice

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od 1pavel »

Ono to není jen že vyměníš turbo , turbo má jiný výstup na bajonet , takže musíš to povyměňovat komplet , nebo udělat redukci a doufat že ti vyším tlakem nevystřelí hadice , pak sání k filtr boxu je vhodný dát o větším průměru , aby při vyších otáčkách nekladlo odpor , velký IC beru jako nutnost
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál

JasteR
Příspěvky: 429
Registrován: 21.11.2008 22:09
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od JasteR »

fialamala píše:
1pavel píše:
SPD13TDI píše:Jsem rád že někdo konečně zhodnotil po chipu- že to pořád není vono, rotačky podle mně vynikají spolehlivostí, nízkými provozními náklady ale výkon už tomu chybí (je to podle mně zkrátka zastaralej motor, VW ho dělá už cca.15.let bez radikálních změn) ale na druhou stranu má už vychytány všechny mouchy-proto je tak oblíbenej u taxikářů.

81kw rotačka má ale menší turbo než 96 PD, můj názor je že když bys dal do 81kw stejný turbo jako je v 96kw,(sem to viděl teda v nějakých specifikacích do jakých motorů se dávali jaký turba), vstřiky které by odpovídali PD a samozdřejmě na to naprogramoval řídící jednotku tak budeš s rotačkou na stejným výkonu jako PD ...
Už se o tom tady psalo co by jsi musel vyměnit , ono to není tak jednoduchý
Když se rotačky hodí VA nebo VB což sou turba 96 a 110kw k tomu sprinty 764 a soft což je investice do 20tis tak je s toho 160-170 ps to jsou upravy do kterých se nemusí až tak zasahovat.Potom už musí být větší cooler.silnější spojka,trysky race 520, čerpadlo pístek 12mm atd atd a můžeš jít klidně 200ps.U Pd je možné to samé ale cílová hranice je vždy stejná.
Pokud by VWzustalo u rotacky .. a byl motor s vylepsenima z PD 96/110Kw tak by to byla idealni volba..

Tak to pridej.. VB turbo slusny 10t,- Sprinty764 5t,- slusny chip 10T,- ..a pocitej se spojkou, a doporucil bych uz poradny IC.. pak se da bez koure 160HP+..
PD 96/110Kw na extrem je urcite lepsi/levnejsi.. ma uz lepsi vedeni vzduchu, sani, vstriky ktery staci do 200HP..lepsi chladic oleje... tohle vse u rotacky potrebujes menit, pokud to chces udelat poradne.. navic 96/110ma uz 6gang, spojka pobere 400Nm a ma lepsi poloosy.. na rotacku potrebujes i 12tku cerpadlo, nad 330Nm budes resit spojku... a nad 180HP vrele doporucuju lepsi vnitrnosti prave z 96/110Kw .. + samodrejme poradny IC..

Pokud by VWzustalo u rotacky a 1.9tka by dostala vylepseni z 96/110Kw tak by to byla idealni volba..

Ja mam na rotacce meneny:
zavodni trysky Race520,
sani z FRS,
lepsi airbox z 96
12mm hlava cerpadla
dlouha 5-stup. prevodovka Vmax 243km-h dle GPS
Velky Intercooler
Hybrid Turbo by Andre
nove vnitrnosti z 110Kw,
keramicka spojka Sachs Race
a pal. cerpadlo z TDi PD
naky drobnosti EGR Pipe Kit a Kat OFF
chladic oleje z 110Kw
kompletni vyfuk na zakazku
.:: OctaviaRS TDI - 210HP ::. NA PRODEJ !!!
.:: Leon Cupra4 TDI - 182HP ::.

Zamčeno

Zpět na „Ostatní“