Váš názor na 1.8T 20V rv.1999
- freebee
- Příspěvky: 101
- Registrován: 08.10.2008 07:19
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Brno-Tišnov-Železné
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váš názor na 1.8T 20V rv.1999
zalezi na stavu a udrzbe , ja mam meneny ve 200.000 turbo a ted mam najeto 270.000 a je OK , jako za mlada
http://www.stream.cz/video/11/150324-wosacars
VW Golf I Cabrio , Škoda Octavia 1,8 20V Turbo
I LOVE @ CONCERN @
icq: 244-351-363
VW Golf I Cabrio , Škoda Octavia 1,8 20V Turbo
I LOVE @ CONCERN @
icq: 244-351-363
Re: Váš názor na 1.8T 20V rv.1999
Na kolik to turbo přijde? Co spojka, rozvody a taaak?
Škoda Rapid 1.2TSI 77kW - ROSSO DIAVOLO
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 08.10.2008 21:10
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váš názor na 1.8T 20V rv.1999
Trošku OT ale zajímalo by mě, jaké jsou možnosti úpravy motoru co se týče výkonu??
Máte s tím někdo zkušenosti nebo neznáte nějákej web, kde se tímto zabývají.
Máte s tím někdo zkušenosti nebo neznáte nějákej web, kde se tímto zabývají.
Škoda Fabia RS
- freebee
- Příspěvky: 101
- Registrován: 08.10.2008 07:19
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Brno-Tišnov-Železné
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váš názor na 1.8T 20V rv.1999
Turbo repas á 8000 , novy se da sehnat bokem z boleslavi za 20 tis , spojku jsem delal na 250 tisicach , rozvody jsou samozrejme a pri 200 000 km se delala s rozvody i vodni pumpa.Jáša píše:Na kolik to turbo přijde? Co spojka, rozvody a taaak?
http://www.stream.cz/video/11/150324-wosacars
VW Golf I Cabrio , Škoda Octavia 1,8 20V Turbo
I LOVE @ CONCERN @
icq: 244-351-363
VW Golf I Cabrio , Škoda Octavia 1,8 20V Turbo
I LOVE @ CONCERN @
icq: 244-351-363
- freebee
- Příspěvky: 101
- Registrován: 08.10.2008 07:19
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Brno-Tišnov-Železné
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váš názor na 1.8T 20V rv.1999
Cetl ljsem ze z tohoto motoru se da vyzdimat i 205Kw , nekde jsem ji videl na webu , byl tam i popis uprav ale nesmis ten motor mit moc jetej , vbsechno novy ale zivotnost je v prdeli.Nosnx píše:Trošku OT ale zajímalo by mě, jaké jsou možnosti úpravy motoru co se týče výkonu??
Máte s tím někdo zkušenosti nebo neznáte nějákej web, kde se tímto zabývají.
Ale u VW v golfech treba jsou podle mne jiny ridici jednotky atd aa maj vetsi vykon , mam na mysli GTI .Myslim ze ve VW ma 132 kw .
Ja ji pomohl ,nemeril jsem ji ale udelal jsem vyfukovy potrubi , sportovni svody , kat pryc (pokud mas jen 1 lambda sondu-pred katem) no pak pruchozi stred a zadek , hned jde lepe od spodu no a pak se chystam na vetsi intercooler, rikali ze to ptida a ulehci turbu , vice studeneho vzduchu .
No a pak jeste Chip tuning tkz, ale tomu neverim , jo da ti vykon ale nekde pridas a musis vse postupne , CHIP , sani , vyfuk , aby to bylo soumerne vyladeny.
Tot muj nazor
http://www.stream.cz/video/11/150324-wosacars
VW Golf I Cabrio , Škoda Octavia 1,8 20V Turbo
I LOVE @ CONCERN @
icq: 244-351-363
VW Golf I Cabrio , Škoda Octavia 1,8 20V Turbo
I LOVE @ CONCERN @
icq: 244-351-363
Re: Váš názor na 1.8T 20V rv.1999
Ano od99 dostal SLX nebo Lak jestli se nepletu uz novejsi palubku, nove interier potahy a vybrani sedacek, ale stejne se to absolutne neda porovnavat s interierama po faceliftu... a neni to jen to co je videt, po faceliftu je X chyb z old modelu opraveno nebo vylepseno ... namatkou praskajici stahovacky, padajici rucicky na budikach a more dalsich veci ktere nejsou videt...Jáša píše:Tahle je rok 99 a interier už ma ten novej, akorát nevim jestli už tam byl nebo jestli si ho tam původní majitel dával sám Kamoš mi říkal že některý 99ky už měly ty novy interiery...
Z motoru se da dostat celkem dost cipem realnych 180koni bezproblemu, je prakticky shodny novejsim v ORS ktery ma krom jinych vylepseni trosku lepsi turbo a vstriky... navic novejsi 1,8T uz jdou konecne i Maxidoty - spotreba a tempomat... co mam zname co maji zkusenosti z 1,8T a jezdi vrchy, tak hranice zivodnosti vnitrnosti motoru je pry na cca 210koni max. ..pak uz to pry lita ... urcite bych doporucil taky prevodovku z Cupry 6g na dalnici je to obrovsky rozdil v pruznosti oproti dlouhe a pomelejsi 5g v ORS...vyzkouseno..nehlede na spotrebu a komfort jizdy..
.:: OctaviaRS TDI - 210HP ::. NA PRODEJ !!!
.:: Leon Cupra4 TDI - 182HP ::.
.:: Leon Cupra4 TDI - 182HP ::.
-
- Příspěvky: 12
- Registrován: 08.10.2008 21:10
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váš názor na 1.8T 20V rv.1999
Ja ji pomohl ,nemeril jsem ji ale udelal jsem vyfukovy potrubi , sportovni svody , kat pryc (pokud mas jen 1 lambda sondu-pred katem) no pak pruchozi stred a zadek , hned jde lepe od spodu no a pak se chystam na vetsi intercooler, rikali ze to ptida a ulehci turbu , vice studeneho vzduchu .
No a pak jeste Chip tuning tkz, ale tomu neverim , jo da ti vykon ale nekde pridas a musis vse postupne , CHIP , sani , vyfuk , aby to bylo soumerne vyladeny.
Tot muj nazor [/quote]
Jasný takový úpravy jako je chip, sání, otevřenej vejfuk, větší intercooler to je stakovej základ, kterej ten motor oživý. Ale stejně mě by mě zajímalo, jestli se někdo pouštěl do rozsáhlejších úprav jako větší turbo, vákonější palivovej okruh, vnitřnosti motoru třeba kovaný atd....
S čeho tam plánuješ dávat intercooler?
No a pak jeste Chip tuning tkz, ale tomu neverim , jo da ti vykon ale nekde pridas a musis vse postupne , CHIP , sani , vyfuk , aby to bylo soumerne vyladeny.
Tot muj nazor [/quote]
Jasný takový úpravy jako je chip, sání, otevřenej vejfuk, větší intercooler to je stakovej základ, kterej ten motor oživý. Ale stejně mě by mě zajímalo, jestli se někdo pouštěl do rozsáhlejších úprav jako větší turbo, vákonější palivovej okruh, vnitřnosti motoru třeba kovaný atd....
S čeho tam plánuješ dávat intercooler?
Škoda Fabia RS
- freebee
- Příspěvky: 101
- Registrován: 08.10.2008 07:19
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Brno-Tišnov-Železné
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váš názor na 1.8T 20V rv.1999
INTERCOOLER universal rozměr 710x170x65mm, průměr vstupu a výstupu 63mm
http://www.stream.cz/video/11/150324-wosacars
VW Golf I Cabrio , Škoda Octavia 1,8 20V Turbo
I LOVE @ CONCERN @
icq: 244-351-363
VW Golf I Cabrio , Škoda Octavia 1,8 20V Turbo
I LOVE @ CONCERN @
icq: 244-351-363
Re: Váš názor na 1.8T 20V rv.1999
Mam podobny od Saabtuning a za ty penize slouzi dobre..
.:: OctaviaRS TDI - 210HP ::. NA PRODEJ !!!
.:: Leon Cupra4 TDI - 182HP ::.
.:: Leon Cupra4 TDI - 182HP ::.
- P.e.p.i.n
- Příspěvky: 32
- Registrován: 12.10.2008 22:01
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Příbramsko
Re: Váš názor na 1.8T 20V rv.1999
čau..já mam na tenhle motor 2 názory..kámoš ten ho má taky v octávce a jako seriový jízdní vlastnosti jsem čekal jiný,jako jede to slušně,ale asi jsem čekal víc,stačílo když jsem dal do mé Ibizy vztřiky a už mi to jelo líp jak na rozjezd tak na pružnost..na Vmax mě dal to je jasný ale po okrskách ani ránu... a ta spotřeba taky nic moc..z téhle stránky jsem z toho sklamanej,...ale jako na spolehlivost bych řekl držák....jezdí s tim fakt jak mag.r a zatim se mu na tom nic nevysr... a má to najeto 177tis...a se spotřebou je na 13 litrech a fakt těch 15 a vic taky neni problém....a druhej kluk ten má to samý a jezdí 9-11 ale to se moc nesveze...
Škoda Octavia TDi AGR,vstřiky SPRINT 764, upraven soft (132PS 292NM) NO SMOG NO FUN, spojka jednohmota ATD. stavitelný podvozek JOM,alu 18" leon Cupra R,přední vrtané zimmermany a desky ATE,zadní náprava kotoučová z 81kW vezre