Váš názor na 1.8T 20V rv.1999

Moderátoři: BigBang, Majk

Uživatelský avatar
freebee
Příspěvky: 101
Registrován: 08.10.2008 07:19
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Brno-Tišnov-Železné
Kontaktovat uživatele:

Re: Váš názor na 1.8T 20V rv.1999

Příspěvek od freebee »

zalezi na stavu a udrzbe , ja mam meneny ve 200.000 turbo a ted mam najeto 270.000 a je OK , jako za mlada ;)
http://www.stream.cz/video/11/150324-wosacars

VW Golf I Cabrio , Škoda Octavia 1,8 20V Turbo

I LOVE @ CONCERN @
icq: 244-351-363

Jáša
Příspěvky: 16
Registrován: 17.02.2009 22:29
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: ČR

Re: Váš názor na 1.8T 20V rv.1999

Příspěvek od Jáša »

Na kolik to turbo přijde? Co spojka, rozvody a taaak?
Škoda Rapid 1.2TSI 77kW - ROSSO DIAVOLO

Nosnx
Příspěvky: 12
Registrován: 08.10.2008 21:10
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Zábřeh na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Re: Váš názor na 1.8T 20V rv.1999

Příspěvek od Nosnx »

Trošku OT ale zajímalo by mě, jaké jsou možnosti úpravy motoru co se týče výkonu??
Máte s tím někdo zkušenosti nebo neznáte nějákej web, kde se tímto zabývají.
Škoda Fabia RS

Uživatelský avatar
freebee
Příspěvky: 101
Registrován: 08.10.2008 07:19
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Brno-Tišnov-Železné
Kontaktovat uživatele:

Re: Váš názor na 1.8T 20V rv.1999

Příspěvek od freebee »

Jáša píše:Na kolik to turbo přijde? Co spojka, rozvody a taaak?
Turbo repas á 8000 , novy se da sehnat bokem z boleslavi za 20 tis , spojku jsem delal na 250 tisicach , rozvody jsou samozrejme a pri 200 000 km se delala s rozvody i vodni pumpa.
http://www.stream.cz/video/11/150324-wosacars

VW Golf I Cabrio , Škoda Octavia 1,8 20V Turbo

I LOVE @ CONCERN @
icq: 244-351-363

Uživatelský avatar
freebee
Příspěvky: 101
Registrován: 08.10.2008 07:19
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Brno-Tišnov-Železné
Kontaktovat uživatele:

Re: Váš názor na 1.8T 20V rv.1999

Příspěvek od freebee »

Nosnx píše:Trošku OT ale zajímalo by mě, jaké jsou možnosti úpravy motoru co se týče výkonu??
Máte s tím někdo zkušenosti nebo neznáte nějákej web, kde se tímto zabývají.
Cetl ljsem ze z tohoto motoru se da vyzdimat i 205Kw , nekde jsem ji videl na webu , byl tam i popis uprav ale nesmis ten motor mit moc jetej , vbsechno novy ale zivotnost je v prdeli.
Ale u VW v golfech treba jsou podle mne jiny ridici jednotky atd aa maj vetsi vykon , mam na mysli GTI .Myslim ze ve VW ma 132 kw .

Ja ji pomohl ,nemeril jsem ji ale udelal jsem vyfukovy potrubi , sportovni svody , kat pryc (pokud mas jen 1 lambda sondu-pred katem) no pak pruchozi stred a zadek , hned jde lepe od spodu no a pak se chystam na vetsi intercooler, rikali ze to ptida a ulehci turbu , vice studeneho vzduchu .
No a pak jeste Chip tuning tkz, ale tomu neverim , jo da ti vykon ale nekde pridas a musis vse postupne , CHIP , sani , vyfuk , aby to bylo soumerne vyladeny.

Tot muj nazor ;)
http://www.stream.cz/video/11/150324-wosacars

VW Golf I Cabrio , Škoda Octavia 1,8 20V Turbo

I LOVE @ CONCERN @
icq: 244-351-363

JasteR
Příspěvky: 429
Registrován: 21.11.2008 22:09
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Re: Váš názor na 1.8T 20V rv.1999

Příspěvek od JasteR »

Jáša píše:Tahle je rok 99 a interier už ma ten novej, akorát nevim jestli už tam byl nebo jestli si ho tam původní majitel dával sám :idea: Kamoš mi říkal že některý 99ky už měly ty novy interiery...
Ano od99 dostal SLX nebo Lak jestli se nepletu uz novejsi palubku, nove interier potahy a vybrani sedacek, ale stejne se to absolutne neda porovnavat s interierama po faceliftu... a neni to jen to co je videt, po faceliftu je X chyb z old modelu opraveno nebo vylepseno ... namatkou praskajici stahovacky, padajici rucicky na budikach a more dalsich veci ktere nejsou videt...

Z motoru se da dostat celkem dost cipem realnych 180koni bezproblemu, je prakticky shodny novejsim v ORS ktery ma krom jinych vylepseni trosku lepsi turbo a vstriky... navic novejsi 1,8T uz jdou konecne i Maxidoty - spotreba a tempomat... co mam zname co maji zkusenosti z 1,8T a jezdi vrchy, tak hranice zivodnosti vnitrnosti motoru je pry na cca 210koni max. ..pak uz to pry lita :D ... urcite bych doporucil taky prevodovku z Cupry 6g na dalnici je to obrovsky rozdil v pruznosti oproti dlouhe a pomelejsi 5g v ORS...vyzkouseno..nehlede na spotrebu a komfort jizdy..
.:: OctaviaRS TDI - 210HP ::. NA PRODEJ !!!
.:: Leon Cupra4 TDI - 182HP ::.

Nosnx
Příspěvky: 12
Registrován: 08.10.2008 21:10
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Zábřeh na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Re: Váš názor na 1.8T 20V rv.1999

Příspěvek od Nosnx »

Ja ji pomohl ,nemeril jsem ji ale udelal jsem vyfukovy potrubi , sportovni svody , kat pryc (pokud mas jen 1 lambda sondu-pred katem) no pak pruchozi stred a zadek , hned jde lepe od spodu no a pak se chystam na vetsi intercooler, rikali ze to ptida a ulehci turbu , vice studeneho vzduchu .
No a pak jeste Chip tuning tkz, ale tomu neverim , jo da ti vykon ale nekde pridas a musis vse postupne , CHIP , sani , vyfuk , aby to bylo soumerne vyladeny.

Tot muj nazor ;)[/quote]

Jasný takový úpravy jako je chip, sání, otevřenej vejfuk, větší intercooler to je stakovej základ, kterej ten motor oživý. Ale stejně mě by mě zajímalo, jestli se někdo pouštěl do rozsáhlejších úprav jako větší turbo, vákonější palivovej okruh, vnitřnosti motoru třeba kovaný atd....

S čeho tam plánuješ dávat intercooler?
Škoda Fabia RS

Uživatelský avatar
freebee
Příspěvky: 101
Registrován: 08.10.2008 07:19
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Brno-Tišnov-Železné
Kontaktovat uživatele:

Re: Váš názor na 1.8T 20V rv.1999

Příspěvek od freebee »

INTERCOOLER universal rozměr 710x170x65mm, průměr vstupu a výstupu 63mm
Přílohy
int.jpg
http://www.stream.cz/video/11/150324-wosacars

VW Golf I Cabrio , Škoda Octavia 1,8 20V Turbo

I LOVE @ CONCERN @
icq: 244-351-363

JasteR
Příspěvky: 429
Registrován: 21.11.2008 22:09
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Re: Váš názor na 1.8T 20V rv.1999

Příspěvek od JasteR »

Mam podobny od Saabtuning a za ty penize slouzi dobre..
.:: OctaviaRS TDI - 210HP ::. NA PRODEJ !!!
.:: Leon Cupra4 TDI - 182HP ::.

Uživatelský avatar
P.e.p.i.n
Příspěvky: 32
Registrován: 12.10.2008 22:01
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Příbramsko

Re: Váš názor na 1.8T 20V rv.1999

Příspěvek od P.e.p.i.n »

čau..já mam na tenhle motor 2 názory..kámoš ten ho má taky v octávce a jako seriový jízdní vlastnosti jsem čekal jiný,jako jede to slušně,ale asi jsem čekal víc,stačílo když jsem dal do mé Ibizy vztřiky a už mi to jelo líp jak na rozjezd tak na pružnost..na Vmax mě dal to je jasný ale po okrskách ani ránu... a ta spotřeba taky nic moc..z téhle stránky jsem z toho sklamanej,...ale jako na spolehlivost bych řekl držák....jezdí s tim fakt jak mag.r a zatim se mu na tom nic nevysr... a má to najeto 177tis...a se spotřebou je na 13 litrech a fakt těch 15 a vic taky neni problém....a druhej kluk ten má to samý a jezdí 9-11 ale to se moc nesveze...
Škoda Octavia TDi AGR,vstřiky SPRINT 764, upraven soft (132PS 292NM) NO SMOG NO FUN, spojka jednohmota ATD. stavitelný podvozek JOM,alu 18" leon Cupra R,přední vrtané zimmermany a desky ATE,zadní náprava kotoučová z 81kW vezre

Zamčeno

Zpět na „Ostatní“