Váš názor na 1.8T 20V rv.1999

Moderátoři: BigBang, Majk

SPD13TDI
Příspěvky: 70
Registrován: 27.05.2009 19:26

Re: Váš názor na 1.8T 20V rv.1999

Příspěvek od SPD13TDI »

freebee píše:INTERCOOLER universal rozměr 710x170x65mm, průměr vstupu a výstupu 63mm
univerzal mezichladič no nevím nevím ... tam je to různý kolik turbo natlačí a pod, když je velkej tak pak ten tlak nebude takovej jak má být, měl by být co nejblíže tomu výkonu vypočítanej a udělanej ...
Octavia Combi 1.9 TDI AHF, 103kW/303Nm
Další auta z baráku:
Octavia 2 2.0 TDI PD 103kW/320Nm
Octavia 2 2.0 TDI CR 103kW/320Nm 4x4 DSG

JasteR
Příspěvky: 429
Registrován: 21.11.2008 22:09
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Re: Váš názor na 1.8T 20V rv.1999

Příspěvek od JasteR »

P.e.p.i.n píše:čau..já mam na tenhle motor 2 názory..kámoš ten ho má taky v octávce a jako seriový jízdní vlastnosti jsem čekal jiný,jako jede to slušně,ale asi jsem čekal víc,stačílo když jsem dal do mé Ibizy vztřiky a už mi to jelo líp jak na rozjezd tak na pružnost..na Vmax mě dal to je jasný ale po okrskách ani ránu... a ta spotřeba taky nic moc..z téhle stránky jsem z toho sklamanej,...ale jako na spolehlivost bych řekl držák....jezdí s tim fakt jak mag.r a zatim se mu na tom nic nevysr... a má to najeto 177tis...a se spotřebou je na 13 litrech a fakt těch 15 a vic taky neni problém....a druhej kluk ten má to samý a jezdí 9-11 ale to se moc nesveze...
Nemuzes zase srovnavat jakbka s hruskama, Octa je rodinny auto, ibiza je urcenim do mesta, nebo jako druhy auto do rosiny s vahou o ca200kg+ nizssi.. to mas jako 20koni.. dej si vedle sebe Octu s 81kw + S764 a 1,8T a nafta dostane na prdel..
.:: OctaviaRS TDI - 210HP ::. NA PRODEJ !!!
.:: Leon Cupra4 TDI - 182HP ::.

Uživatelský avatar
1pavel
Příspěvky: 495
Registrován: 08.10.2008 16:11
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Pardubice

Re: Váš názor na 1.8T 20V rv.1999

Příspěvek od 1pavel »

SPD13TDI píše:
freebee píše:INTERCOOLER universal rozměr 710x170x65mm, průměr vstupu a výstupu 63mm
univerzal mezichladič no nevím nevím ... tam je to různý kolik turbo natlačí a pod, když je velkej tak pak ten tlak nebude takovej jak má být, měl by být co nejblíže tomu výkonu vypočítanej a udělanej ...
U TDI čím lepší schladíš vzduch tím líp v sérii je IC spočítanej aby stačil na daný výkon ( tlak turba ) pokud při úpravách zvýšíš tlak turba zvýšíš i teplotu vzduchu a sériový IC ti nebude stačit proto se montují různé větší , účinnějším nic neskazíš jen pomůžeš
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál

Zamčeno

Zpět na „Ostatní“