Regulátor tlaku nebo bubny?
Regulátor tlaku nebo bubny?
čau, u mé octavie r.v.98, TDI 66 mám problém že my brzdí až moc pravé zadní kolo až to ničí i nová prasátka, . obložení nové, samostavy dobré, najeto poctivých 250 000 km. Bubny i regulátor jsou ještě origo. Nevíte kolik mají bubny toleranci? Nevíte co by to mohlo být? díky
- BigBang
- Příspěvky: 1758
- Registrován: 27.04.2010 15:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Duchcov & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulátor tlaku nebo bubny?
co lanovody ručky??? ty jsou většinou příčinou přibržďujícího kola
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Re: Regulátor tlaku nebo bubny?
Nechci zakládat nové téma.
Mam stejný dotaz ohledně přibržďování zadní bubnové brzdy.
Nové bubny, pakny, prasátka, samostav, trubky, hadice. Při odpojení lanovodu ručky stejná situace.
Už nevim co s tim.
Mam stejný dotaz ohledně přibržďování zadní bubnové brzdy.
Nové bubny, pakny, prasátka, samostav, trubky, hadice. Při odpojení lanovodu ručky stejná situace.
Už nevim co s tim.