Zdravím všechny škodováky!
Trochu mě ta Octa moje zlobí. Po určité době vždy přestane pálit 1. válec, příčina je zřejmá. Vyndám svíčku, je na ní napečený olej. Dám novou a zas chvíli jezdím ok. Ostatní svíčky jsou úplně v pohodě, krásně vypálené. Důvodem jsou dle mého názoru zapečené pístní kroužky na onom 1. válci a píst hází olej nahoru. Je to možné? Samozřejmě úměrně s tím roste spotřeba oleje. Soudruzi ve Škoda-auto tvrdí, že kompresní tlaky jsou ok, ale já myslím, že ten 1. válec na tom bude hůř. Nabízí mi komplet výměnu pístů za cca 45.000,- Kč, ale já chci zkusit postupovat cestou nejmenšího zla. Máte někdo zkušenost s odbornou dekarbonizací spalovacích prostor pomocí přístroje a přípravků ve specializovaném servisu???
Já chci zkusit nejprve aplikovat výplach motoru, vyndat tu 1. svíčku, nastříkat do válce spray Carbon Cleaner, chvíli počkat, jestli se ty kroužky odlepí, vypustit hned olej a dát nový. Jaký na to máte názor?
Díky za reakce, F.
O II 1.6 MPI BSE
- BigBang
- Příspěvky: 1758
- Registrován: 27.04.2010 15:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Duchcov & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: O II 1.6 MPI BSE
a co místo „myslet, že nemá kompresi“ zajet někam jinam nechat tu kompresi změřit Je to opravdu olej? Nezkusil jsi prohodit cívky?
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Re: O II 1.6 MPI BSE
Tlaky měřili ve Škoda service, prý jsou v normě, zapalovací modul + kabely vyměněno za nové...BigBang píše:a co místo „myslet, že nemá kompresi“ zajet někam jinam nechat tu kompresi změřit Je to opravdu olej? Nezkusil jsi prohodit cívky?
Re: O II 1.6 MPI BSE
NECITUJ předchozí post. To je hrozný zlozvyk