Zdravím,
ve středu jsem jel s OII 2.0 TDI 103KW a najdenou auto přestalo jet na plný výkon. Jen tak tak jsem vyjel kopec. Dojel jsem na místo a když jsem se asi po třech hodinách vracel, bylo vše OK. Měl jsem pocit, jako by nešel dostatk nafty do čerpadla a nebo se motor přepnul do nějakého nouzového režimu. Kontrolka na přístrojovce ale žádná nesvítila. Díky moc za odpověď
PS: Po dvou letech provozu první problém
Snížení výkonu motoru OII TDI 103 kW
Re: Snížení výkonu motoru OII TDI 103 kW
Mam ten isty problem. Neviem sa dostat nad 2800 otacok. Pri vytiahnuti egru auto islo v pohode az na 5000ot ale po 10 minutovej jazde sa to opat vratilo spat. Uz som bol spokojny ze sme nasli problem ale zial v tom to nebolo. Diagnostika neukazuje nic
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 26.10.2010 08:41
Re: Snížení výkonu motoru OII TDI 103 kW
mel jsem ten samy problem kdysi. Nejdrive se mi to stavalo jednou do mesice a pote dvakrat trikrat do tydne...vzdycky stacilo zastavit
vypnout zapnout motor a vse bylo v pohode...auto jelo na nouzovej rezim. Je to nacnuty turbo kluci, aspon u me to teda bylo tim. Konci to tak ze pak uz to pojede bez turba...
vypnout zapnout motor a vse bylo v pohode...auto jelo na nouzovej rezim. Je to nacnuty turbo kluci, aspon u me to teda bylo tim. Konci to tak ze pak uz to pojede bez turba...
Re: Snížení výkonu motoru OII TDI 103 kW
Už jsem se poptával i jinde a asi máš pravdu. Všichni mi tvrdí že je to turbem Můžeš napsat podrobnosti ci so s turbem konkrétně měl, jak si vyřešil opravu a na kolik tě vyšla? Díky moc
Re: Snížení výkonu motoru OII TDI 103 kW
Dobrej
Když si necháte udělat výpis diagnotiky tak byste tam měli mit něco že byl prekročen nakej tlakovej limit při zmiňováných ot a rychlosti cca 120 Km/h a to je důvod nouzaku.
Mam 2,0 Tdi 103 KW a ten to problém sem měl také. Nasejl sem na dalnici "3000 ot/min" a dal to znate.... dělalo to parkrat pak mi to udělalo i několikrat za den tak jsem jel do Škoda srvs. tam mi řekli "turbo nebo nake čidlo". Skočil jsem na do auta našel první dlouhou rovnou silci a pěkně jsem ji protocil co stupen řazení to
3-3,5tis ot/min. Od te doby mam pokoj a jezdim bez nouzaků pul roku.
Udajně je někde v potrubý (zas tak uplně tomu nerozumim) nějaké to "čidlo" které ovlivnuje natočení lopatek turba nebo co a při neotimalním spalování (studený motor) se obaluje "sazemi" a pak spatně funguje.
Jak je ohřátá a je možnost určitě se nebat a trochu si užít pěkneho zrychlemí... prostě vymést pavučiny.
Třeba to němu pomuže... C
Když si necháte udělat výpis diagnotiky tak byste tam měli mit něco že byl prekročen nakej tlakovej limit při zmiňováných ot a rychlosti cca 120 Km/h a to je důvod nouzaku.
Mam 2,0 Tdi 103 KW a ten to problém sem měl také. Nasejl sem na dalnici "3000 ot/min" a dal to znate.... dělalo to parkrat pak mi to udělalo i několikrat za den tak jsem jel do Škoda srvs. tam mi řekli "turbo nebo nake čidlo". Skočil jsem na do auta našel první dlouhou rovnou silci a pěkně jsem ji protocil co stupen řazení to
3-3,5tis ot/min. Od te doby mam pokoj a jezdim bez nouzaků pul roku.
Udajně je někde v potrubý (zas tak uplně tomu nerozumim) nějaké to "čidlo" které ovlivnuje natočení lopatek turba nebo co a při neotimalním spalování (studený motor) se obaluje "sazemi" a pak spatně funguje.
Jak je ohřátá a je možnost určitě se nebat a trochu si užít pěkneho zrychlemí... prostě vymést pavučiny.
Třeba to němu pomuže... C
Re: Snížení výkonu motoru OII TDI 103 kW
Pokud po tom motoru chcete výkon v nízkých otáčkách tak se ty čidla strašně prasí. Chce to řadit nejdřív na 2700ot. Ty motory jsou dělaný a testovaný na plný plyn a řazení ve vysokých otáčkách.
Re: Snížení výkonu motoru OII TDI 103 kW
Zdravím. Musím tady jen souhlasit. Mám sice VW golf V 2.0 TDI, ale je to to samé. Koupil jsem ho a a sem tam mi to dělalo. Jezdím po měste na 3. cca 1800- 2200 ot. a tydle otáčky se snažím držet i mimo město. Žádné 1200-1500 jak staré naftáky. Todle je 16 ventyl ten se musí točit. Minulí rok to dělalo sem tam. tentorok to udělalo jen jednou. Nebojím se to točit do 3500 ot. sem tam tomu dám i max a problém žádný.
Re: Snížení výkonu motoru OII TDI 103 kW
Zdravím všechny,
vzal jsem si k srdci vaše názory a pořádně octavku točím. Mám už najeto přes tisíc kilometrů a od té doby ani jednou nouzák. Jediná nevýhoda je ve zvýšené spotřebě. Ale ten litr není zas tak hrozný. Chtěl bych touto cestou poděkovat všem co mi dobře poradili a popřát mnoho kilometrů bez nehod a bez závad. Ještě jednou díky!!!
vzal jsem si k srdci vaše názory a pořádně octavku točím. Mám už najeto přes tisíc kilometrů a od té doby ani jednou nouzák. Jediná nevýhoda je ve zvýšené spotřebě. Ale ten litr není zas tak hrozný. Chtěl bych touto cestou poděkovat všem co mi dobře poradili a popřát mnoho kilometrů bez nehod a bez závad. Ještě jednou díky!!!
-
- Příspěvky: 43
- Registrován: 24.12.2011 14:59
Re: Snížení výkonu motoru OII TDI 103 kW
zdravim dnes sem mel stejny problem asi po 30 km dnesni jizdy mi auto neslo vubec do otacek zadnej vykon ale kdyz sem to chcipl a znovu nastartoval tak zas v pohode . ale jak tady pisete o tom cidlu ktere se zanese a obali splodinami tak to ja prave nemam tak cim jinym by to mohlo byt ? oII tdi 103 kw . moc dekuji za kazdou radu a nazor