nejcastejsi problemy
- 1pavel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08.10.2008 16:11
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Pardubice
Re: nejcastejsi problemy
pomůže ti jedině vyndat turbo a vyčistit v něm regulaci , čištění dělají třeba v turbopower , nechal bych ho rovnou převážit , zvýšíš jeho životnost
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál
140 Kw 435Nm do práce ideál
-
- Příspěvky: 43
- Registrován: 24.12.2011 14:59
Re: nejcastejsi problemy
a kde to delaji na na kolik to tak vyjde? ale tu elektromagnetickou podtlakovou regulaci (tu krabicku kde sou ty elektromagnety)budu muset stejnak koupi ne ?
- 1pavel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08.10.2008 16:11
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Pardubice
Re: nejcastejsi problemy
za vyčištění převážení a seřízení si říkají 2000 kč , pokud je potřeba nějaký materiál samozdřejmě + , el regulace nějaký mají náhradní , sídlí v Holicích http://www.turbopower.cz/
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál
140 Kw 435Nm do práce ideál
-
- Příspěvky: 43
- Registrován: 24.12.2011 14:59
Re: nejcastejsi problemy
ja si myslim ze turbem to nebude ze to bude jen tou regulaci
ale nikde na netu ji najit nemuzu nevite nekde kde ji sehnad?
ale nikde na netu ji najit nemuzu nevite nekde kde ji sehnad?
- 1pavel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08.10.2008 16:11
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Pardubice
Re: nejcastejsi problemy
regulace se samostatně neprodává ani pro turboservisy , ale stejně se musí jiná regulace seřídit na stolici s turbem , tuto stolici v turbopower mají jako jedni z mála , ale stejně budou zapečené lopatky karbonem které ovládá regulace , nebo aspoň to z 90% tak jecharlie.leon píše:ja si myslim ze turbem to nebude ze to bude jen tou regulaci
ale nikde na netu ji najit nemuzu nevite nekde kde ji sehnad?
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál
140 Kw 435Nm do práce ideál
-
- Příspěvky: 43
- Registrován: 24.12.2011 14:59
Re: nejcastejsi problemy
tak ja myslim asi neco jinyho . moc se v tom nevyznam ale je to takova krabicka u starejch oktavek byly ty elektromagnety prej po jednom a tady to je vsechno v jedny krabicce ktera je pod kapotou hned pod sklem jakoby pred ridicem. tak ja mam prej spatnou jen tu krabicku
-
- Příspěvky: 641
- Registrován: 05.09.2010 18:57
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: okr.Senica/SK
- 1pavel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08.10.2008 16:11
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Pardubice
Re: nejcastejsi problemy
sory , ono tohle ještě nemá el regulaci přímo na turbu , s tím egrem to nechápu to nemá s regulací turba nic společnýho , vzal aspoň tvůj mechanik podtlakovou pumpičku a zkusil jak chodí regulace na turbu , nebo zkusil vzít za páčku na turbu rukou aby zjistil že nezadrhává ? výstupní podtlak z regulace měřil ?
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál
140 Kw 435Nm do práce ideál
-
- Příspěvky: 43
- Registrován: 24.12.2011 14:59
Re: nejcastejsi problemy
co s egrem nechapes?ten sme jen odpojily od hadicky aby sme zjistily jestli se ten vykon ztraci i bez nej . ( ztraci) jo muj mechanik (ne profik ) packu na turbu zkousel a nezadrhava je to OK. a pak skousel nasat jeste z nejaky hadicky a rikal ze to nekde podchazi nebo co - to byl asi ten vystupni podtlak. a prave mi rekl ze to je na 99 % tou krabickou kterou si dal obrazek . moc dekuju
Re: nejcastejsi problemy
je to magneticky blok ventilu ja sem si to měnil sám nic zložiteho,nic nepokaziš jen si nato pořádne posvit lampou, koupil sem to orig. pres internet 2350czk http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/au ... search.y=0