nejcastejsi problemy

Moderátoři: BigBang, Majk

charlie.leon
Příspěvky: 43
Registrován: 24.12.2011 14:59

nejcastejsi problemy

Příspěvek od charlie.leon »

zdravim
nedavno sem si koupil octavii II 2.0 103kw rv: 2005 a touto cestou bych chtel zjistit jake sou nejcastejsi problemy a zavady na techto autech . najel sem uz cca 2000 km jedinej problem kterej me nepotesil byl ze mi pri jizde auto z niceho nic ztratilo vykon a nejak se mu nechtelo do otacek, ale kdyz sem auto vypl a znovu nastartoval tak bezelo zase normalne .(tento problem se mi stal dvakrat behem posledniho tydne . nevite nekdo cim by to mohlo byt ? jinak jezdim hlavne po meste a prumernou dlouhodobou mam 5,2 l . dalsi problem - kdyz je auto studene chytne hned a kdyz je ohrate tak chytne taky na prvni otoceni ale trva mu to o par sekund dele.
Prosim o kazdou radu , informaci či problemy ktere ste resily vy .

Děkuju

libero1071
Příspěvky: 641
Registrován: 05.09.2010 18:57
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: okr.Senica/SK

Re: nejcastejsi problemy

Příspěvek od libero1071 »

nič v zlom..vidím,že si tu nováčik...tvoj motor a ročník sú asi nočnou morou...(hlavy valcov,turbá)

problémy o ktorých píšeš sa riešili,riešia a asi aj riešiť budú na všetkých fórach od VW koncernu...stačí ak zadáš do Googla teplé štarty a môžeš si počítať

Rouballik
Příspěvky: 528
Registrován: 03.04.2010 16:51

Re: nejcastejsi problemy

Příspěvek od Rouballik »

Problém je ve špatném jízdním stylu. Je to 16V dělaný na jízdu nad 1900 ot .

Doporučuji motor pravidelně vytáčet nad 3000ot. Řadit minimálně při 2600 ot. Spousta lidí tím své problémy odstranila. Ty motory jsou hned KO když se s nimi jezdí mezi 1000-2000 ot.

charlie.leon
Příspěvky: 43
Registrován: 24.12.2011 14:59

Re: nejcastejsi problemy

Příspěvek od charlie.leon »

ja radim mezi 2200 -2500 to je akorat ne? nebo pri kolika mam radit kdyz je to studeny a kdyz zahraty? cim to teda je ze za tepla to hur startuje? a to ze to obcas ztrati vykon? diky

Rouballik
Příspěvky: 528
Registrován: 03.04.2010 16:51

Re: nejcastejsi problemy

Příspěvek od Rouballik »

Musíš řadit výš. Staré 8Ventilové motory to zvládaly, ale PD 16Ventil potřebuje otáčky.
Řadit musíš minimálně na 2600ot. Pod 1900ot by jsi nikdy neměl prudce akcelerovat, předjíždění nebo svižná akcelerace je zhouba. Hlučnost motoru je prostě charakteristická vlastnost.


Ztráty výkonu jsou známky padání do nouzového režimu. Nouzový režim se vypne po novém startu. Když se jezdí v hodně nízkých otáčkách, tak se zanáší různá čidla, turbo dostává sodu (nefunguje optimálně) atd.


Zkus si s autem tento týden jezdit tak, aby jsi využil celý rozsah otáček. Nemyslím tim s plynem na podlaze, ale řadit klidně u 4000ot.

charlie.leon
Příspěvky: 43
Registrován: 24.12.2011 14:59

Re: nejcastejsi problemy

Příspěvek od charlie.leon »

dobre takze za studena radit kolem 2200-2500 a za tepla az kolem 3000-3500 jo? moc diky za rady s timhle kocarem a jeste k tomu dieselem sem zacatecnik

charlie.leon
Příspěvky: 43
Registrován: 24.12.2011 14:59

Re: nejcastejsi problemy

Příspěvek od charlie.leon »

dnes se mi stal tento problem ze ztratou vykonu zas dvakrat behem kilometru. poprvi kdyz sem predjizdel asi ve 130 otacky kolem 3000 a vedle auta co jsem predjizdel tak ztrata vykonu tak jen tak tak sem to pred nej dostal. chcipl sem to a znova nastartoval a pohoda pak sem to zas rozjel asi na tech 120 zas kolem tech 3000 otacky a zas ztrata a jeste na displey se rosvitila kontrolka motoru a napsalo to EMISE - DO DILNY ! tak sem to chcipl a znovu nastartoval a auto jede normalne ale ta kontrolka sviti porad a ta hlaska tam je taky porad. sem z toho uz zoufalej nevim co s tim. moc dekuju za kazdou radu

libero1071
Příspěvky: 641
Registrován: 05.09.2010 18:57
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: okr.Senica/SK

Re: nejcastejsi problemy

Příspěvek od libero1071 »

Rouballík už ti to tady popísal..auto ti padá do núdzového režimu..treba to napojiť na diagnostiku a prečítať pamäť závad..určite tam bude závada spojená s plnicim tlakom..takže ešte raz → UROBIŤ DIAGNOSTIKU :!:

Rouballik
Příspěvky: 528
Registrován: 03.04.2010 16:51

Re: nejcastejsi problemy

Příspěvek od Rouballik »

Zatuhlý turbo, zanesený čidla.. Může to být cokoliv. Diagnostika poví víc.

charlie.leon
Příspěvky: 43
Registrován: 24.12.2011 14:59

Re: nejcastejsi problemy

Příspěvek od charlie.leon »

dneska sem nechal udelat diagnostiku a ukazalo to nejakou chybu ( prekrocena hodnota plniciho tlaku), tak sme ji odstranily a z napichlou diagnostikou sem to jel projet a zase pri 120 km/h 3000otacek nouzovy rezim . Takze sem zjistil ze kdyz delsi dobu drzim plnej plyn tak to do toho nouzaku hned spadne. takze kdyz sem to mel rovnou pripojeny na tu diagnostiku tak sem to nemusel ani chcipnout a nastartovat ale chybu sme odstranily behem jizdy . jely sme do dilny a odpojily egr a jel sem to projet a do toho nouzaku to spadlo jako vzdy stejne . tim mechanik usoudil ze je to nejspis elektromagneticka podtlakova regulace . mate z tim nekdo nejake zkusenosti nebo souhlasite ze by to tim mohlo byt ? popr kolik tak stoji a kde se da sehnad ? diky za rady

Zamčeno

Zpět na „Ostatní“