Po nastartování se začne hádat 1,2 HTP - 47 kW r.v 2007
Po nastartování se začne hádat 1,2 HTP - 47 kW r.v 2007
Zdravim mam Fabku I 1,2HTP - 47kW r.v. 2007 a mam následující problém, jestli se s nim někdo z Vás nesetkal.
Chyba : v případě raního startu s teplotou nad 20 st. C ( motor přez noc neběžel ) se stane následující. Motor normálně naskočí ale v zápětí se okamžitá spotřeba zvýší z cca 1,4 l/h na 2,5 - 3 l/h. V tu chvíli se motor rozklepe a začne se hádat ( jako by šel na dva ), motor si sám přidá plyn a situace se znova opakuje ( třeba 3x ),nekdy se stane že si nepřidá a zhasne, přidat plyn nebo se pomalu rozjet nepomáhá. Bylo to již několikrát v servisu a tam řekly že diagnostika nic neřekla. Pro ukázku sem to natočil na video.
http://www.youtube.com/watch?v=VzKcANxbTwg
http://www.youtube.com/watch?v=zq2iQ_8mkWU
Dík za pomoc
Chyba : v případě raního startu s teplotou nad 20 st. C ( motor přez noc neběžel ) se stane následující. Motor normálně naskočí ale v zápětí se okamžitá spotřeba zvýší z cca 1,4 l/h na 2,5 - 3 l/h. V tu chvíli se motor rozklepe a začne se hádat ( jako by šel na dva ), motor si sám přidá plyn a situace se znova opakuje ( třeba 3x ),nekdy se stane že si nepřidá a zhasne, přidat plyn nebo se pomalu rozjet nepomáhá. Bylo to již několikrát v servisu a tam řekly že diagnostika nic neřekla. Pro ukázku sem to natočil na video.
http://www.youtube.com/watch?v=VzKcANxbTwg
http://www.youtube.com/watch?v=zq2iQ_8mkWU
Dík za pomoc
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 14.05.2010 07:07
Re: Po nastartování se začne hádat 1,2 HTP - 47 kW r.v 2007
ano,vypádá to na stejný problém.U mě taky diagnostika nic-změřili tlaky v motoru a 1 a 3 měl malý tlaky a bylo to.Teď to šlape....
olda
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 09.08.2010 18:25
Re: Po nastartování se začne hádat 1,2 HTP - 47 kW r.v 2007
čidlo volnoběhu na spojkovém obalu
- Fleer
- Příspěvky: 76
- Registrován: 09.10.2011 15:52
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: s miláškem na venkově a je mi hej
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po nastartování se začne hádat 1,2 HTP - 47 kW r.v 2007
Ani omylem v 99% případů. Sypou se katy, přes zpětný vedení výfuku si to ten sajrajt nasaje a vydřou se ventily.petrchachar píše:čidlo volnoběhu na spojkovém obalu
Proto se mění (nebo se nechá opravit) hlava a dává se novej kat. Nechá li se starej, tak si to ten hnus nasává pořád.
Diagnostika,opravy,přizpůsobení Immo+klíčů+tacho,felicia reset škrt. klapky, domontáže příslušenství.Vše jen na domluvě. VW,ŠKODA,SEAT,AUDI 604541007
http://www.facebook.com/JFK.cardiagnostik
http://www.facebook.com/JFK.cardiagnostik
-
- Příspěvky: 641
- Registrován: 05.09.2010 18:57
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: okr.Senica/SK
Re: Po nastartování se začne hádat 1,2 HTP - 47 kW r.v 2007
teraz dodáva ŠA aj opravný set...
- BigBang
- Příspěvky: 1758
- Registrován: 27.04.2010 15:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Duchcov & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po nastartování se začne hádat 1,2 HTP - 47 kW r.v 2007
nebo jen zasraná škrticí klapka... no ve finále to může být i na novou hlavu právě kvůli tomu katu a vydření sedel ventilů to soudruzi ve škodovce nedomysleli...
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Re: Po nastartování se začne hádat 1,2 HTP - 47 kW r.v 2007
Potřebuji poradit.
Mám asi měsíc 1.2HTP 47kw, r.v.2005, 31tis.km.
Doposud jsem najel 1500km a vše v pořádku, spotřeba cca 5,7l/100km dle tankování. Jedinou vadu spatřuji v tom, že když jedu např. v koloně a potřebuji jet téměř bez plynu na cca 1200 ot/min, tak motor při přidání plynu trochu škubne. Jinak na volnoběh je motor klidný a to s vypnutou i zapnutou klimou. Stejně tak pokud jedu z kopce 90km/h a potřebuji z ubraného plynu lehce přidat, anebo naopak, tak je cítit malé zrychlení/zpomalení - jakoby trochu škubne. Doposud popsaný problém přičítám úsporné, navíc 3válcové koncepci motoru. Uvádím to spíš, pokud to může mít spojitost s problémem co popíšu dále.
Abych se dostal ke skutečnému problému. Auto při studeném startu vždy chytalo bezproblémově a mělo okamžitě klidný chod. Teď ale jak začly mrazy cca -5°C, se třikrát po sobě při studeném startu motor choval velmi neklidně. Chytl sice nadrc, chod se zdál klidný ale následně to znělo jako by jel na 2válce a když jsem nepřidal plyn, tak motor zdechl, přičemž problikávala kontrolka "systému kontroly výfukových plynů".
Motor šel znovu nastartovat pouze s přidaným plynem, a to ještě po výrazně delším startování než stačí obvykle. Jakmile motor chytil, tak se zdálo, že jede pořád na dva válce a po vytočení na cca 3500ot/min se zklidnil. Poté běžel již zcela klidně i na volnoběh. Venku šel cítit zápach něco mezi vyprchaným benzínem a petrolejem, ale to asi z toho, že jeden válec nespaloval
Prosím poradte mi čím to může být. A zda s tím jet na diagnostiku + jaká je asi cena.
Mám asi měsíc 1.2HTP 47kw, r.v.2005, 31tis.km.
Doposud jsem najel 1500km a vše v pořádku, spotřeba cca 5,7l/100km dle tankování. Jedinou vadu spatřuji v tom, že když jedu např. v koloně a potřebuji jet téměř bez plynu na cca 1200 ot/min, tak motor při přidání plynu trochu škubne. Jinak na volnoběh je motor klidný a to s vypnutou i zapnutou klimou. Stejně tak pokud jedu z kopce 90km/h a potřebuji z ubraného plynu lehce přidat, anebo naopak, tak je cítit malé zrychlení/zpomalení - jakoby trochu škubne. Doposud popsaný problém přičítám úsporné, navíc 3válcové koncepci motoru. Uvádím to spíš, pokud to může mít spojitost s problémem co popíšu dále.
Abych se dostal ke skutečnému problému. Auto při studeném startu vždy chytalo bezproblémově a mělo okamžitě klidný chod. Teď ale jak začly mrazy cca -5°C, se třikrát po sobě při studeném startu motor choval velmi neklidně. Chytl sice nadrc, chod se zdál klidný ale následně to znělo jako by jel na 2válce a když jsem nepřidal plyn, tak motor zdechl, přičemž problikávala kontrolka "systému kontroly výfukových plynů".
Motor šel znovu nastartovat pouze s přidaným plynem, a to ještě po výrazně delším startování než stačí obvykle. Jakmile motor chytil, tak se zdálo, že jede pořád na dva válce a po vytočení na cca 3500ot/min se zklidnil. Poté běžel již zcela klidně i na volnoběh. Venku šel cítit zápach něco mezi vyprchaným benzínem a petrolejem, ale to asi z toho, že jeden válec nespaloval
Prosím poradte mi čím to může být. A zda s tím jet na diagnostiku + jaká je asi cena.
- BigBang
- Příspěvky: 1758
- Registrován: 27.04.2010 15:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Duchcov & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po nastartování se začne hádat 1,2 HTP - 47 kW r.v 2007
diagnostikou bych určitě začal... je to tak do 500 Kč
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Re: Po nastartování se začne hádat 1,2 HTP - 47 kW r.v 2007
Díky za cenou radu..bohužel závada se mi už definitivně projevila. Asi ironie osudu, ale ještě dva dny předtím jsem byl v jednom servise (neautorizovaný), kde jsem chtěl aby mi udělali diagnostiku....alespoň načetli chyby. Bohužel, se tomu bránili, rozmlouvali mi to a chtěli nejprve vyčistit EGR ventil, vyměnit palivové filtry a "dát tomu to co by to mělo stejně mít". Tak jsem se rozhodl, že pokud to chtějí řešit způsobem pokus-omyl, tak to nechám ještě projevit.
Pro rekapitulaci závady:
Začalo to mírnou neposedností motoru na volnoběh ... auto však mám 2měsíce a považoval jsem to za normál,
Dále, jak už jsem psal, 3krát jsem nastartoval tak, že motor chvíli běžel na dva válce, ale když se chytl, tak byl uplně v pohodě.
Pak se mi při jízdě rozsvítila kontrolka motoru, po restartu vše OK. Po dalších 5minutách jízdy znovu, restart nepomohl a ujel jsem už jen asi 200m do definitivního konce. Z motoru šel cítit silný zápach spálené elektroniky a nešel nastartovat. Nasledoval odtah.
V autorizovaném servise ŠKODA udělali diagnostiku, proměřili kompresi .... byla to cívka. Vyměnili a auto znova jede...na volnoběh se chová dokonce lépe než předtím. Cena za servis 2700Kč.
Silně uvažuji o tom, že si budu vozit sebou jednu rezervní cívku, multimetr a nějaký vercajk na výměnu. Nepojízdnost byla pro mne velká komplikace.
Pro rekapitulaci závady:
Začalo to mírnou neposedností motoru na volnoběh ... auto však mám 2měsíce a považoval jsem to za normál,
Dále, jak už jsem psal, 3krát jsem nastartoval tak, že motor chvíli běžel na dva válce, ale když se chytl, tak byl uplně v pohodě.
Pak se mi při jízdě rozsvítila kontrolka motoru, po restartu vše OK. Po dalších 5minutách jízdy znovu, restart nepomohl a ujel jsem už jen asi 200m do definitivního konce. Z motoru šel cítit silný zápach spálené elektroniky a nešel nastartovat. Nasledoval odtah.
V autorizovaném servise ŠKODA udělali diagnostiku, proměřili kompresi .... byla to cívka. Vyměnili a auto znova jede...na volnoběh se chová dokonce lépe než předtím. Cena za servis 2700Kč.
Silně uvažuji o tom, že si budu vozit sebou jednu rezervní cívku, multimetr a nějaký vercajk na výměnu. Nepojízdnost byla pro mne velká komplikace.