Ahoj chlapi.
Začalo to minulý rok, trvalo to týden, pak to samo přestalo, tak jsem to neřešil. Teď to začalo znova vynechávat. Rozsvítí se kontrolka na palubovce a servo nejde. Někdy pomůže vypnutí zapalování a opětovný start. Někdy kontrolka jenom svítí a servo funguje. Pročítal jsem fórum o Fabiích I, r.200-2001 (jinde než na tomto fóru) a tam často zmiňovali senzor úhlu natočení - často zmiňovali firmu TRW.
Máte někdo podobnou zkušenost na Fábii II?
Pomohlo eventuálně vyměnit tento senzor?
Jak lze poznat od které firmy mám servo (TRW vs. Koyo) ještě před demontáží?
Mám FII, r 2008 44kW, BBM
Díky za jakoukoli informaci
Servo vynechává - svítí kontrolka
Servo vynechává - svítí kontrolka
2008 Fabia II, 1.2 44kW, BBM
2004 Passat 1.8T AWT Tiptronic LPG
2004 Passat 1.8T AWT Tiptronic LPG
-
- Příspěvky: 641
- Registrován: 05.09.2010 18:57
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: okr.Senica/SK
Re: Servo vynechává - svítí kontrolka
v prvom rade napojiť na diagnostiku a na jej základe pokračovať ďalej..
či máš TRW alebo KOYO zistíš podľa viečka na nádobke so servo olejom..
TRW- mierka na olej má gulatý tvar
KOYO-mierka na olej má plochý tvar
či máš TRW alebo KOYO zistíš podľa viečka na nádobke so servo olejom..
TRW- mierka na olej má gulatý tvar
KOYO-mierka na olej má plochý tvar
Re: Servo vynechává - svítí kontrolka
Vyměněno čidlo, vše ok.
VAG ukázal čidlo úhlu řízení. Mám TRW (víčko posilovače lze u mého typu vidět malou mezerou pod baterkou(díky libero1071)), jinak to samozřejmě ukáže VAG. Přístup k čidlu není optimální, ale není to zas takový problém vyměnit. Mě po vyndání čidla vytekla 1 deci takové řídké břečky (převážně voda, trochu oleje a mělo to zrzavou barvu, jako kdyby tam něco rezlo?) Na čidle jsou vidět usazeniny. Po omytí vypadá čidlo jak nové, nelze detekovat zjevný problém. Potvrzuji nemožnost samotné čidlo demontovat, je to zalité v plastu, pomohlo by jen násilné odtržení. Nové čidlo jsem našel v Auto Kelly za 1600Kč.
VAG ukázal čidlo úhlu řízení. Mám TRW (víčko posilovače lze u mého typu vidět malou mezerou pod baterkou(díky libero1071)), jinak to samozřejmě ukáže VAG. Přístup k čidlu není optimální, ale není to zas takový problém vyměnit. Mě po vyndání čidla vytekla 1 deci takové řídké břečky (převážně voda, trochu oleje a mělo to zrzavou barvu, jako kdyby tam něco rezlo?) Na čidle jsou vidět usazeniny. Po omytí vypadá čidlo jak nové, nelze detekovat zjevný problém. Potvrzuji nemožnost samotné čidlo demontovat, je to zalité v plastu, pomohlo by jen násilné odtržení. Nové čidlo jsem našel v Auto Kelly za 1600Kč.
2008 Fabia II, 1.2 44kW, BBM
2004 Passat 1.8T AWT Tiptronic LPG
2004 Passat 1.8T AWT Tiptronic LPG