http://www.youtube.com/watch?v=VUxKIAtcZQo
Padání motor TDI do nouzáku při zatížení spsobuje také popraskání-stárnutí podtlakových hadiček
netahne
- BigBang
- Příspěvky: 1758
- Registrován: 27.04.2010 15:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Duchcov & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: netahne
a nebo třeba ventil N75 je toho víc...
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Re: netahne
ale ja nevim,proc porad pisete o nouzaku.to se mi stalo jednou a auto bez tirba nelo skoro vubec.pak se turbo cistilo.ale ted jede ale nema takovej zatah jak ma mit.dalsi den to treba jede normalne a tak se to strida.co si pamatuju kdyz to bylo na vagu asi pred puil rokem u kamarada,jen tak pro kontrolu,tak to napsalo zavadu-neco jaklo spatna regulace turba.ale to mi jeste prislo,ze to jede normalneBigBang píše:a nebo třeba ventil N75 je toho víc...
- BigBang
- Příspěvky: 1758
- Registrován: 27.04.2010 15:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Duchcov & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: netahne
vždyť jsem nepsal nic o nouzáku Co ta váha?? s tou to nepadne, ale pojede to jak podle nálady
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 24.10.2013 06:15
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Poběžovice
Re: netahne
Dobrý vlákno, protože řeším podobný problém .
Ahoj škodovkáři!
Mám I. Oktávku 1.9 Tdi, 66 kW, AGR, 267000km. Furt mi to za studena do kopce padalo do nouzáku, ale po vypnutí a nastartování to bylo už v ,,pohodě". Toho jsem se zbavil tím, že jsem povyměňoval prošoupané hadičky od podtlaků. Auto ale pořád nejede jak by mělo a nedostanu se pod 7 litrů. Při jízdě z kopce na neutrál mi pomalu stoupá průměrná spotřeba, ale pokud přepnu na okamžitou spotřebu, tak je tam nula. 66 kW není žádný zázrak, ale při předjíždění je pocit, že mne někdo drží za prdel, celkem na připosražení. Diagnostika ukázala špatný hodnoty z váhy vzduchu, tu jsem vyměnil a žádná změna. Starty jsou uplně v pohodě, turbo tlačí 1-1.5, je nová váha vzduchu, novej naftovej filtr, olej to nežere a ze zoufalství jsem vykuchal kat. Zbývá snad jen čerpadlo a řídící jednotka.
Pojďte do mne a nešetřete kritikou!
Ahoj škodovkáři!
Mám I. Oktávku 1.9 Tdi, 66 kW, AGR, 267000km. Furt mi to za studena do kopce padalo do nouzáku, ale po vypnutí a nastartování to bylo už v ,,pohodě". Toho jsem se zbavil tím, že jsem povyměňoval prošoupané hadičky od podtlaků. Auto ale pořád nejede jak by mělo a nedostanu se pod 7 litrů. Při jízdě z kopce na neutrál mi pomalu stoupá průměrná spotřeba, ale pokud přepnu na okamžitou spotřebu, tak je tam nula. 66 kW není žádný zázrak, ale při předjíždění je pocit, že mne někdo drží za prdel, celkem na připosražení. Diagnostika ukázala špatný hodnoty z váhy vzduchu, tu jsem vyměnil a žádná změna. Starty jsou uplně v pohodě, turbo tlačí 1-1.5, je nová váha vzduchu, novej naftovej filtr, olej to nežere a ze zoufalství jsem vykuchal kat. Zbývá snad jen čerpadlo a řídící jednotka.
Pojďte do mne a nešetřete kritikou!
Re: netahne
Pokud Tě to píše špatnou regulaci a seš si jistá,že turbo bude v poho,tak pak si troufám tvrdit,že je chyba ve ventilu N75.Teď jsem to řešil na svém autě taky.Jinak ventil jsem si objednával z autodíly Krč za 910kč (PIERTBURG).