O II 2005 s BKD

Moderátoři: BigBang, Majk

Odpovědět
jask
Příspěvky: 10
Registrován: 15.09.2013 13:58
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

O II 2005 s BKD

Příspěvek od jask »

Ahoj, mam již dva roky dvojkovou Oktávku z roku 2005 s motorem BKD 2.0TDi 16V. Najeto mam 135k převážně Prague ring :D
Za tu dobu sem slyšel lecjaké fakta a mýty o těchto autech a motorech. Chápu náchylnost motoru na křupanské chování, zároveň taky nutnost ho nepodtáčet kvůli dvouhmoťáku - předtim sem měl jen benzíny a většinou silný, takže nemam takovýty návyky jezdit kolem 600ot. Krmim to standardní naftou od nějaký značkový beznínky (benzina apod.). Už přes rok pěkně houká turbo, ale furt to jezdí. Teď ho budu nechávat měnit.
Chci se zeptat na vaše cenné rady ohledně vstřiků nebo té výměny turba :) Mam dávat do nafty adativa, mam se k tomu nějak specielně chovat? Co převodovkový olej? Co rozvody?
Díky :)

Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1758
Registrován: 27.04.2010 15:40
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Duchcov & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: O II 2005 s BKD

Příspěvek od BigBang »

Aditiva, např. VIF, rozhodně neuškodí, minimálně bude nafta líp mazat. Speciální chování? Dokud se to neohřeje tak jezdit piánko a zase po nějaký palbě nechat pár minut „vydejchat“, ideálně zlehka při nějakejch 1800-2000 otáčkách klidnou jízdou. Olej v převodovce je oficiálně doživotní náplň, ale vem si, že předpokládáný život aut je někde na 250t km, takže to rozhodně nezaškodí. Rozvody jsi měl vyměnit hned po koupi a pak každejch 90t km.
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03

Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké :D

Odpovědět

Zpět na „Motory“