AHU X AGR
- Avanti
- Příspěvky: 204
- Registrován: 03.07.2009 16:43
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Bučovice
AHU X AGR
Mám Octavii TDI s motorem AGR a doma se mě válí motor z Toleda I AHU. Doslech jsem se, že nejsou tyto motory záměnné. Nemá někdo zkušenost? Co je na tom pravdy?
__________________________________
Škoda Octavia II Combi TDI PD 77kW (BJB), Octavia TDI 66kW (AGR)
Diagnostika VAG-COM Max2008
Škoda Octavia II Combi TDI PD 77kW (BJB), Octavia TDI 66kW (AGR)
Diagnostika VAG-COM Max2008
Re: AHU X AGR
No nejsou stejné proto mají jiný kod Hledáš v čem jsou rozdíly?
- Avanti
- Příspěvky: 204
- Registrován: 03.07.2009 16:43
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Bučovice
Re: AHU X AGR
To, že mají jiný kód, neznamená, že nejsou záměnné, takže pokud se tady slovíčkaří, tak ano, zajímají mě rozdíly...Rouballik píše:No nejsou stejné proto mají jiný kod Hledáš v čem jsou rozdíly?
__________________________________
Škoda Octavia II Combi TDI PD 77kW (BJB), Octavia TDI 66kW (AGR)
Diagnostika VAG-COM Max2008
Škoda Octavia II Combi TDI PD 77kW (BJB), Octavia TDI 66kW (AGR)
Diagnostika VAG-COM Max2008
Re: AHU X AGR
AHU je stará konstrukce vycházející z motoru 1Z. Je tam přelom. Měkčí písti z 1Z používali motory AHU do výrobního čísla 100 000. Jinak se to liší dost podstatně vpodstatě všim.. Chtělo by to spíš konretizovat. Co se týče zaměnitelnost - ano dal by se tam nacpat. Jen to chce vyřešit spojku..
- Avanti
- Příspěvky: 204
- Registrován: 03.07.2009 16:43
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Bučovice
Re: AHU X AGR
Proč spojku? Jiné průměr? Převodovka vypadá úplně stejně...
__________________________________
Škoda Octavia II Combi TDI PD 77kW (BJB), Octavia TDI 66kW (AGR)
Diagnostika VAG-COM Max2008
Škoda Octavia II Combi TDI PD 77kW (BJB), Octavia TDI 66kW (AGR)
Diagnostika VAG-COM Max2008
Re: AHU X AGR
Mohla by tam být dvouhmota. Nemusí však být.
- Avanti
- Příspěvky: 204
- Registrován: 03.07.2009 16:43
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Bučovice
Re: AHU X AGR
Já mám první AGRko, tam určitě dvouhmota není. Na AHU je oproti AGR plechový víko ventilů (s vanou si ted nejsu jisté), ale též ještě na 3 šrouby, čerpadlo z AHU má 2 konektory (7 a 3 pin), AGR má 1 10 pinové konektor, což byneměl být problém předělat. Jinak vzhledově jsou motory stejné. Obě auta jsou z roku 1997, obě auta majo obtokový turbo a stejné příslušenství. Jediné, v čem je rozdíl je uchycení ve voze. U toleda 1. generace leží motor na nápravnici, kdežto u octavie je zavěšen. Možná by to byl problém pro montáž motoru, možná ne.
Když pominu štekr načerpadle, tak by mělo pasovat, stejně tak hlava bude podle mě stejná (max. jinak umístěná čidla), vstřiky by měli být použitelné (konektory sedí), atd. Nebo to říkám špatně?
Vím že oktávky měli silnější šroub držící rozvodové kolečko ke klice, jak tu zaznělo tak má AHU měkčí písty. To vše jsou samozřejmě cenné informace, ale jak sem tu už psal, jde mě o to, jestli motor, popř halu či čerpadlo z AHU nacpu do oktávky, kde mám AGR, abych nedržel doma motor a když přijde na lámání chleba tak mě byl k ničemu
Když pominu štekr načerpadle, tak by mělo pasovat, stejně tak hlava bude podle mě stejná (max. jinak umístěná čidla), vstřiky by měli být použitelné (konektory sedí), atd. Nebo to říkám špatně?
Vím že oktávky měli silnější šroub držící rozvodové kolečko ke klice, jak tu zaznělo tak má AHU měkčí písty. To vše jsou samozřejmě cenné informace, ale jak sem tu už psal, jde mě o to, jestli motor, popř halu či čerpadlo z AHU nacpu do oktávky, kde mám AGR, abych nedržel doma motor a když přijde na lámání chleba tak mě byl k ničemu
__________________________________
Škoda Octavia II Combi TDI PD 77kW (BJB), Octavia TDI 66kW (AGR)
Diagnostika VAG-COM Max2008
Škoda Octavia II Combi TDI PD 77kW (BJB), Octavia TDI 66kW (AGR)
Diagnostika VAG-COM Max2008
- BigBang
- Příspěvky: 1758
- Registrován: 27.04.2010 15:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Duchcov & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: AHU X AGR
jak jsi sám napsal - tolcko má jinak uloženej motor, takže je dost pravděpodobný, že blok bude jinej - např. motor se stejným kódem motoru z golfa a passata má rozdílnej blok
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké