Rozumí někdo favoritům? - po startu nejde sytič
Rozumí někdo favoritům? - po startu nejde sytič
Favorit silver line 94
Mám veliký problém,kdýž nastartuji tak mi nejde sitič a už jsem sehnal druhy karburátor a taky nic.!!!!Ja už nevím co stím mím dělat.
Mám veliký problém,kdýž nastartuji tak mi nejde sitič a už jsem sehnal druhy karburátor a taky nic.!!!!Ja už nevím co stím mím dělat.
- freebee
- Příspěvky: 101
- Registrován: 08.10.2008 07:19
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Brno-Tišnov-Železné
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozumí někdo favoritům??????
Tam už to jde přes rídicí jednotku ne ? zkus sehnat jinou a zapojit ji
Mel jsem podobnou vec na silvru kdysi dávno a resil jsem to ridici jednotkou.
Mel jsem podobnou vec na silvru kdysi dávno a resil jsem to ridici jednotkou.
http://www.stream.cz/video/11/150324-wosacars
VW Golf I Cabrio , Škoda Octavia 1,8 20V Turbo
I LOVE @ CONCERN @
icq: 244-351-363
VW Golf I Cabrio , Škoda Octavia 1,8 20V Turbo
I LOVE @ CONCERN @
icq: 244-351-363
Re: Rozumí někdo favoritům??????
To ještě nemá řídíci jednotku to je prostě jen karburátor
- Dinosaurus
- Příspěvky: 59
- Registrován: 07.10.2008 18:28
Re: Rozumí někdo favoritům??????
Co je to za rok? Jestli 93, tak by to mělo mít řídící jednotku a ne karbec. Pokud je to karbec a chceš ten sytič vyřešit, nemám na to žádnej spolehlivej návod, ale užil jsem si s tím své. Přikládám fotku (lepší jsem nenašel), ve čtverci je celý element sytiče, kruh označuje rysky a šipky ukazují šrouby (jsou 3). Je dobré nejdříve šrouby vyšroubovat, celý kus s hadicemi vyjmout a vizuálně zkontrolovat jestli je vše v pořádku, odstranit nečistoty prostříknout konkorem a vrátit zpět. Je dobré si před demontáží prohlédnout v jaké poloze se nacházejí rysky a při montáži vrátit do stejné polohy. Vždycky když jsem toto udělal pomohlo to s tím, že jsem akorát zkoušel různě nastavovat sytič dle těch rysek. Je s tím ale trápení, někdy se mi podařilo seřídit sytič tak, že jsem na to nemusel celou zimu sáhnout a někdy jsem v tom byl každou chvíli. Je to dost nespolehlivej mechanismus, ani nevím jestli by pomohlo povyměňovat věci s tím související za nové, ale bojím se že ne, proto jsem nic novýho nekupoval, akorát těsnění pod karbec a membránu do karbecu.Kaplos píše:To ještě nemá řídíci jednotku to je prostě jen karburátor
OCTAVIA 1, 1.9 TDI 66KW a jiné Škodárny
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 04.07.2009 16:54
Re: Rozumí někdo favoritům??????
Dinosaurus píše:Co je to za rok? Jestli 93, tak by to mělo mít řídící jednotku a ne karbec. Pokud je to karbec a chceš ten sytič vyřešit, nemám na to žádnej spolehlivej návod, ale užil jsem si s tím své. Přikládám fotku (lepší jsem nenašel), ve čtverci je celý element sytiče, kruh označuje rysky a šipky ukazují šrouby (jsou 3). Je dobré nejdříve šrouby vyšroubovat, celý kus s hadicemi vyjmout a vizuálně zkontrolovat jestli je vše v pořádku, odstranit nečistoty prostříknout konkorem a vrátit zpět. Je dobré si před demontáží prohlédnout v jaké poloze se nacházejí rysky a při montáži vrátit do stejné polohy. Vždycky když jsem toto udělal pomohlo to s tím, že jsem akorát zkoušel různě nastavovat sytič dle těch rysek. Je s tím ale trápení, někdy se mi podařilo seřídit sytič tak, že jsem na to nemusel celou zimu sáhnout a někdy jsem v tom byl každou chvíli. Je to dost nespolehlivej mechanismus, ani nevím jestli by pomohlo povyměňovat věci s tím související za nové, ale bojím se že ne, proto jsem nic novýho nekupoval, akorát těsnění pod karbec a membránu do karbecu.Kaplos píše:To ještě nemá řídíci jednotku to je prostě jen karburátor
Já mám Black Line 93...novej interiér, ale je to karbec. Já si myslím, že tohle budou nějaký mezitipy
- Avanti
- Příspěvky: 204
- Registrován: 03.07.2009 16:43
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Bučovice
Re: Rozumí někdo favoritům??????
pokud ti nejde sytič, tak může být unavená bimetalová pružina která jej ovládá. Doporučuji ji v tomto případě koupit novou. Řešil jsem to nedávno na dědovým favoritu a byla to ta pruina.
__________________________________
Škoda Octavia II Combi TDI PD 77kW (BJB), Octavia TDI 66kW (AGR)
Diagnostika VAG-COM Max2008
Škoda Octavia II Combi TDI PD 77kW (BJB), Octavia TDI 66kW (AGR)
Diagnostika VAG-COM Max2008
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: 23.06.2009 17:30
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Vimperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozumí někdo favoritům??????
Karbec to být může, aleřídící jednotku mít taky může. Hoď sem foto.
- Avanti
- Příspěvky: 204
- Registrován: 03.07.2009 16:43
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Bučovice
Re: Rozumí někdo favoritům??????
karburátory s ŘJ byly opuze na vývoz, takže pokud je to z ciziny, tak y aj en rok celkem odpovídal, ale nejsu si jiste jestli v 93 už nešli na vývoz stříkačky. Pokud je to auto původem z ČR tak to ŘJ ke karbecu nemá
__________________________________
Škoda Octavia II Combi TDI PD 77kW (BJB), Octavia TDI 66kW (AGR)
Diagnostika VAG-COM Max2008
Škoda Octavia II Combi TDI PD 77kW (BJB), Octavia TDI 66kW (AGR)
Diagnostika VAG-COM Max2008
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: 07.03.2010 16:07
Re: Rozumí někdo favoritům? - po startu nejde sytič
vyměň jen ten sitič.. a nebo si ho udělej manuální..na táhlo, to je lepší, po nastartování ho hned vypneš - zbytečně to pak netočí..Kaplos píše:Favorit silver line 94
Mám veliký problém,kdýž nastartuji tak mi nejde sitič a už jsem sehnal druhy karburátor a taky nic.!!!!Ja už nevím co stím mím dělat.
Re: Rozumí někdo favoritům? - po startu nejde sytič
pokud je to karbec tak padá benzin. jsou špatný membrány, já sem to řešil tím, že sem před nastartováním za studena třeba po ránu 3 šlápl na plyn a chytlo to na brnk a zapl se i sytič, až se auto zahřálo tak se sám vypl a byl klid.