superb II 1,4TSI
superb II 1,4TSI
zdravím, chtěl bych si koupit dvojkoveho superba, jelikoz jezdim do prace asi 13km a rocne najedu max 15000km rikal sem si ze nejlepsi volba je benzin a vzhledem ke spotrebe asi motor 1,4TSI (nepotrebuju zavodit, staci mi se pohodlne dostat z bodu A do bodu B, do ted sem mel civic ´92 to melo 55kw takze zadne zavodeni) vsude ctu jak se potkava motor a s rozvodama a pak umre auto, jde tomu nejak predejit? jako treba vcasna vymena rozvodu, nebo pravidelna kontrola v servise, kde by mohli zjistit ze by se mohl stat pruser? nebo mam jezdit a doufat ze zrovna model ktery si koupim ja se nepotka? diky za odpoved.
- BigBang
- Příspěvky: 1758
- Registrován: 27.04.2010 15:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Duchcov & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: superb II 1,4TSI
rozvody před přeskošením chrastí po startu
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké