Ahoj te, mám svojí Octavce najetých už 350 000km sem tam se mi přepíná do nouzového stavu. A vše nasvědčuje, že by mohl byt problém v Turbodmychadle.
Co doporučujete? Provést jen Repas turbodmychadla ten stojí kolem 8000,- kč nebo koupit radši nové od GARRETT za 12 000,- kč.
Repar v Prušánkách nebo v Bíteši?
Moc děkuji za doporučení.
Turbodmychadlo pro Škoda Octavia II 77kw BXE REPAS nevo NOVE
- BigBang
- Příspěvky: 1758
- Registrován: 27.04.2010 15:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Duchcov & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbodmychadlo pro Škoda Octavia II 77kw BXE REPAS nevo
Co tě přesvědčuje o tom, že nouzák značí, že ti odchází turbo?? Jak jezdíš? Jaký trasy? Jak moc to honíš do otáček?
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Re: Turbodmychadlo pro Škoda Octavia II 77kw BXE REPAS nevo
Měsíně ujedu tak 2000km (za rok 30 000)
Každých 14dnu dělám Břeclav Praha.. kde jezdím cca 120km/h 2500 otáček... nebo 100km/h uzavírkách na 5ku.
Každý den ujedu 2x12km přes dědinky tak 2000otáček pruměr.
Každých 1000km vytáčím motor cca na 5minun na 3500otáček. Po zastavení s dálníce vypínám motor po 30sekundách.
Ale dotaz zněl jinak! ... nemusíme řešit jak jezdím ale jestli REPAS nebo NOVE. A kde?
Auto má nejeto dost je 10let staré, chtěl bych aby ještě aspon 100 000km nejelo (cca 3-4roky).
Peníze na to mám. Takže jestli to vyměnám ted i rozvody, přednímy tlumiči brzdami a olejem před technickou. (Servisáci říkají že turbo má živostnout 250 000km)
Takže tak.
Každých 14dnu dělám Břeclav Praha.. kde jezdím cca 120km/h 2500 otáček... nebo 100km/h uzavírkách na 5ku.
Každý den ujedu 2x12km přes dědinky tak 2000otáček pruměr.
Každých 1000km vytáčím motor cca na 5minun na 3500otáček. Po zastavení s dálníce vypínám motor po 30sekundách.
Ale dotaz zněl jinak! ... nemusíme řešit jak jezdím ale jestli REPAS nebo NOVE. A kde?
Auto má nejeto dost je 10let staré, chtěl bych aby ještě aspon 100 000km nejelo (cca 3-4roky).
Peníze na to mám. Takže jestli to vyměnám ted i rozvody, přednímy tlumiči brzdami a olejem před technickou. (Servisáci říkají že turbo má živostnout 250 000km)
Takže tak.
- BigBang
- Příspěvky: 1758
- Registrován: 27.04.2010 15:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Duchcov & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbodmychadlo pro Škoda Octavia II 77kw BXE REPAS nevo
Když máš dost peněz na výměnu turba když ten nouzák může dělat třeba jen špatnej podtlakovej ventil za zlomek ceny... Ale asi máš informaci, že je turbo v háji. Nenapsal jsi co všechno tomu nasvědčuje.
Kup nový a nebudeš se muset starat třeba dalších 300 tis. km. Kup repas a můžeš to najet taky, nebo taky ne. Teoreticky by repas měl zvládnout to co nový, ale nikdy nevíš jak se k tomu někdo choval před repasem, takže ti třeba může prasknout housing kvůli tepelnýmu namáhání a následnýmu pnutí, byť by se to stát nemělo...
Kup nový a nebudeš se muset starat třeba dalších 300 tis. km. Kup repas a můžeš to najet taky, nebo taky ne. Teoreticky by repas měl zvládnout to co nový, ale nikdy nevíš jak se k tomu někdo choval před repasem, takže ti třeba může prasknout housing kvůli tepelnýmu namáhání a následnýmu pnutí, byť by se to stát nemělo...
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké