fabia 1,4 16v 55kw

Moderátoři: BigBang, Majk

Zamčeno
fox360
Příspěvky: 7
Registrován: 12.10.2008 15:25

fabia 1,4 16v 55kw

Příspěvek od fox360 »

Zdravim lidi, mam takovou otazku.Nevedel by nekdo, jak se da dostat do fabie 1,4 16v 55kw co mozna nejvic koni :twisted: Je mi jasny, ze to moc nepujde a ze je to na 1400ccm skoro zbytecny se o neco pokouset, ale pokud mate nejaky rady a napady, sem s nima. :) Nechci samozrejme nejak vyrazne zkracovat zivotnost motoru. Predem diky za komentare :)

Scratchy
Příspěvky: 48
Registrován: 09.10.2008 10:57
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Re: fabia 1,4 16v 55kw

Příspěvek od Scratchy »

no hlavu o necelej mm dolu :D pak ostry vacky,sport. filtr, no proste tydle upravy v motoru prectes v kazdym casaku vid to jsou takovy ti unyverzalni upravy

Dejvidos
Příspěvky: 81
Registrován: 10.10.2008 20:12
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Novy Bor

Re: fabia 1,4 16v 55kw

Příspěvek od Dejvidos »

CUS,dal bych sportovni vzduchač,laděny vyfuk včetně svodu a nechal bych udělat chip a když by i todle nestačilo,tak ostry vačky atd..

fox360
Příspěvky: 7
Registrován: 12.10.2008 15:25

Re: fabia 1,4 16v 55kw

Příspěvek od fox360 »

Zdravim, diky za napady, taky me napadlo, jestli by se tenhle motor dal sparit s turbem. Nevite nekdo? Kolik vubes snese maximum, bez ubrani na zivotnosti?

Uživatelský avatar
P.e.p.i.n
Příspěvky: 32
Registrován: 12.10.2008 22:01
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Příbramsko

Re: fabia 1,4 16v 55kw

Příspěvek od P.e.p.i.n »

S turbem bych tam neexperimentoval...kkdybyś budeś mít śtéstí tak si sežen ty vačky jak se tu zmínilo...tu hlavu filtr a chip a bude ti to možná staćit..nebo se koukni po jiný motorizaci....
Škoda Octavia TDi AGR,vstřiky SPRINT 764, upraven soft (132PS 292NM) NO SMOG NO FUN, spojka jednohmota ATD. stavitelný podvozek JOM,alu 18" leon Cupra R,přední vrtané zimmermany a desky ATE,zadní náprava kotoučová z 81kW vezre

Uživatelský avatar
8utch
Příspěvky: 8
Registrován: 09.10.2008 09:45

Re: fabia 1,4 16v 55kw

Příspěvek od 8utch »

Neni lepsi nez cpat spoustu penez do 1,4 motoru to prodat a koupit si poradnej obsah s vykonem ? :?: :?:
BMW only....

Uživatelský avatar
poweredby
Příspěvky: 7
Registrován: 30.10.2008 15:33
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: TRNAVA
Kontaktovat uživatele:

Re: fabia 1,4 16v 55kw

Příspěvek od poweredby »

chlapci nemotkajte hlavy s tymi filtrami pre boha :idea:
"Kolik serverů jsi zničil, tolikrát jsi adminem."

Foxicek
Příspěvky: 30
Registrován: 01.05.2010 13:53

Re: fabia 1,4 16v 55kw

Příspěvek od Foxicek »

Bych zkusil sport. svicky a filtr.. Chip bez turba nema smysl..
Fabia kombi 1.4 16V 55kw r.v. 02
Servo, Airbag rid.,central, Radio Pioneer DEH-3900MP.

Uživatelský avatar
notobi
Příspěvky: 541
Registrován: 30.09.2009 22:55
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Re: fabia 1,4 16v 55kw

Příspěvek od notobi »

motory jsou na svíčky háklivý takže jen originál, a sportovní filtr je k Ho....u nepatrný zvýšení výhonh na vyšší propustnost nečistot který jen zasíraj motor. Čip je nepatrně znát i na klasickým motoru, ale nesmí od toho čekat kdoví co
Octavia Combi r.v.04 1,9 TDI 81kW chip na 140hp Mimo xenon, kůže, orig navig. , zad loket. full výbava

Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1758
Registrován: 27.04.2010 15:40
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Duchcov & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: fabia 1,4 16v 55kw

Příspěvek od BigBang »

když tak jen K&N vložku do origo boxu, rychlý svody + rychloprůchozí katík a tlumiče a pak trochu radikál - vyleštit hlavu (tam kde dochází ke spalování) sladit výfukový kanály se svodama - OPATRNĚ!!!, tvrdší pružiny na ventilech, ostrá vačka, odlehčit setrvák - to někdo nedoporučuje kvůli rozhození vyvážení kliky 8-) :mrgreen: ;) mám to jen vyčtený :oops: :D
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03

Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké :D

Zamčeno

Zpět na „Ostatní“