Club&Web, co to v tobě vyvolává? U mě hlavně věci týkající se běhu fóra, nikoliv polemiky na to co koupit... Vzhledem ke tvé položené otázce by se téma dalo snadno zařadit s čistým svědomím do Pokec&Zábava, jelikož otázka „F nebo R?“ bez dalšího upřesnění vybízí k nekonečnému teoretizování bez teoretické možnosti konce...
Kdybys položil otázu Citigo nebo Kodiaq? Vyšlo by to úplně stejně - nepíšeš za jakým účelem to auto chceš pořídit, jak s ním plánuješ jezdit atd. atd. atd.
Rapid je větší, dražší, vyjel z konstrukční kanceláře o několik let dříve. Podvozkově to jsou v podstatě shodná auta - mechanicky, nicméně nepopírám pravděpodobnou rozdílnost nastavení podvozků. Například mě osobně příde palubka Rapida jak z o generaci staršího auta a obecně z interiéru, hlavně sedaček, hodně čiší snaha šetřit. Byť v současnosti by přední sedačky měly mít oplastování sedáku - bez něj to vypadalo jak sedáky ve stodvacítce... U Rapidu bych se vyhnul 1.2 HTP, byť teď koukám, že v současnosti už v konfigurátoru není, a u Fabie 1.0 MPI. Teda pokud nenajedeš ročně dejme tomu do 8 tis. km a jen po městě... Pokud najedeš víc kilometrů, 20 tis. a víc, tím stylem, že nasedneš ráno do auta a jedeš 50 km do práce a odpoledne to samé zase zpět, tam by se dalo uvažovat nad naftou, byť spotřeby benzínů se snižují a rozdíl mezi naftou a benzínem je malý, takže je otázka jestli pořídit motor s o 1l nižší spotřebou ale s DPF, CR, či SCR a jinýmu „fíčurami“, který když se poserou budou stát bambilion nebo o něco míň úsporný benzín s menším množstvím „kurvítek“. A testovací jízdy jsou zdarma, jen se objednáš na webu, oni tě kontaktujou, domluví si s tebou přesný čas. Pak podepíšeš papír, že pokuty platíš ty, a jede se
Přesouvám do diskuse.