Častý problém s 1.6 GLX popř SR a řešení
Napsal: 04.01.2013 20:50
Nazdar všem ,
Nedávno jsem řešil na obou autech (Octavia - GLX 1.6 74kW >AEH<); (Bora - 1.6 SR 74kW>AKL<) problémy s motory, tak se chci podělit o vyřešení. Motory normálně šlapaly jak hodinky a po nějakém čase přestaly táhnout, přišlo kolísání otáček, samovolné zvyšování otáček tzn. motor chvilu běžel normálně a z ničeho nic otáčky samy vylítly až ku 4500 otáčkám, cukání při rozjezdech apod.
Klasické řešení:
1.) Vyčistit škrtící klapu do té se v jednom kuse dostává bordel
2.) Svíčky (BOSH, BRISK) a hlavně kabely ke svíčkám, někdy jsou kabely propálené-vadné, s každou výměnou svíček ( za pár set)
3.) Lambdasonda - snadné zjištění jak na tom zhruba je, otevřením kapoty, přidáním plynu táhlem udržení na nějakých vyšších otáčkách a jde perfektně slyšet, že motor samovolně padá na výkonu nejčastěji okolo 3000ot.
Nyní šlapou oba motory jak maj
Nedávno jsem řešil na obou autech (Octavia - GLX 1.6 74kW >AEH<); (Bora - 1.6 SR 74kW>AKL<) problémy s motory, tak se chci podělit o vyřešení. Motory normálně šlapaly jak hodinky a po nějakém čase přestaly táhnout, přišlo kolísání otáček, samovolné zvyšování otáček tzn. motor chvilu běžel normálně a z ničeho nic otáčky samy vylítly až ku 4500 otáčkám, cukání při rozjezdech apod.
Klasické řešení:
1.) Vyčistit škrtící klapu do té se v jednom kuse dostává bordel
2.) Svíčky (BOSH, BRISK) a hlavně kabely ke svíčkám, někdy jsou kabely propálené-vadné, s každou výměnou svíček ( za pár set)
3.) Lambdasonda - snadné zjištění jak na tom zhruba je, otevřením kapoty, přidáním plynu táhlem udržení na nějakých vyšších otáčkách a jde perfektně slyšet, že motor samovolně padá na výkonu nejčastěji okolo 3000ot.
Nyní šlapou oba motory jak maj