Zhasínání motoru 1,8T 20V AGU za jízdy
Napsal: 06.02.2017 06:43
Zdravím.
Motor 1,8T 20V typ AGU.
Začalo to problémem palivového čerpadla.Nešlo spustit.Až jsem po něm klepnul,rozběhlo se.Koupil jsem nové a vyměnil.Pak se mi stalo,že za jízdy v tahu při zařazeném rychlostním stupni motor prostě přestane běžet.Světla svítí vše funguje,ale motor zhasnul.Jel jsem rychlostí okolo 110km/h a při setrvačnosti motor někdy jakoby naskočil,ale nerozběhnul se.Až po vypnutí klíčku a znovu nastartování to jde.Dělá to většinou při zahřátém motoru na delších trasách.Udělalo mi to i v kopci.Nic příjemného.Zkoušel jsem relé palivového čerpadla,ale nevypadá opálené.Nevím.
Diagnostika nejdřív hlásila svorku 3O nízké napětí.Baterka nová.Váha vzduchu nová.Podtlakové hadice,nevím jak zkontrolovat.
Má prosím někdo zkušennosti s touto závadou?Řeším to zatím na fóru než se vydám do servisu.
Děkuji za odpovědi.
Boban
Motor 1,8T 20V typ AGU.
Začalo to problémem palivového čerpadla.Nešlo spustit.Až jsem po něm klepnul,rozběhlo se.Koupil jsem nové a vyměnil.Pak se mi stalo,že za jízdy v tahu při zařazeném rychlostním stupni motor prostě přestane běžet.Světla svítí vše funguje,ale motor zhasnul.Jel jsem rychlostí okolo 110km/h a při setrvačnosti motor někdy jakoby naskočil,ale nerozběhnul se.Až po vypnutí klíčku a znovu nastartování to jde.Dělá to většinou při zahřátém motoru na delších trasách.Udělalo mi to i v kopci.Nic příjemného.Zkoušel jsem relé palivového čerpadla,ale nevypadá opálené.Nevím.
Diagnostika nejdřív hlásila svorku 3O nízké napětí.Baterka nová.Váha vzduchu nová.Podtlakové hadice,nevím jak zkontrolovat.
Má prosím někdo zkušennosti s touto závadou?Řeším to zatím na fóru než se vydám do servisu.
Děkuji za odpovědi.
Boban