Stránka 1 z 1

Lehký repas

Napsal: 09.03.2012 16:34
od groove
Lehký repas nebo spíš příprava na STK

Lehký repas_pokračování

Napsal: 09.03.2012 16:52
od groove
Lehký repas_pokračování

Re: Lehký repas

Napsal: 14.03.2012 21:14
od Jano
Slušná práce.Spoje na lemech podběhů jsi komplet dovařil nebo dotmelil? Voda je stejné svinstvo jak fašizmus,komunismus a neřízená demokracie!!! Já jsem před asi 4léty trochu podcenil /nebo přecenil sílu chem.odrezovačů/ povrchovou bodovou korozi /i přes dodatečné vykartáčování fričkou/ a toto léto mě čeká taky ,,mírný repas'' zadního blatníku u lampy v lomu k nárazníku.Zevnítř řádně vystříkáno voskem,ale voda a rez jsou krásná dvojice.Když se to nevyřeže na čistý plech,je na průser zaděláno!

Re: Lehký repas

Napsal: 15.03.2012 10:14
od groove
Snažil jsem se provařit co nejvíc. Každý spoj je přetmelenej BODY 999. Mám to odskoušený ze 100, 110R a 120 :lol:
Hodně tomu přispívá kvalita plechů auta. Mnohdy byl Fanouš rezatej už při výrobě :(

Re: Lehký repas

Napsal: 15.03.2012 18:16
od Jano
Ono favority byla kapitola sama pro sebe.Jak píšeš,byly série,které do dvou,tří let ,,kvetly'' a to nebyla plechařina žádná čína!Dnes, když měním blatníky nebo jakýkoli plech čínské výroby na kterýkoliv typ vozu a nemá katoforézu,smít na čistý plech, základ,nato vrchní-blatníky zevnítř,podběhy,prahy,spodek /cokoliv-akrylát nebo i syntetiku/ pak BODY,vnitřek Rezistin ML naředěný petrolejem.Vrch kastle samozřejmě klasika postup pod lak.Je to trochu na delší loket,ale kdyby byla dělná vrstva společnost bohatší,nemuseli by se provádět takové veletoče!A největší /škodolibou/ radost mám, když vydím něco luxus a je to sežraný /nevyjímaje rollsy,jaguáry atd./.Kamarád měl takovou průpovídku když se mu někdo chválil s nový dražšim vozem-,,A musí to taky stát na červenou?''Takže, držme se při zemi a pochvalme si to co děláme a máme.Hodně zdaru v tvůrčí plodonosné činnosti.Jano

Re: Lehký repas

Napsal: 05.04.2012 00:28
od cloudi
Favorit to byla klasika ve sve době :-) i když je sem tam vidět ještě dnes